Video pendek kad raya Syafiqa yang menyentuh rasa dan emosi. Dah tengok? Ia merupakan drama pendek khas untuk Ramadhan dan Aidilfitri 2015. Saya baru je tengok menerusi Youtube. Drama pendek yang diterbitkan oleh TV PTS ini telah berjaya menyentuh rasa dan emosi saya selaku seorang bapa house husband. Ia sebuah karya pendek yang bijak sekali digarap oleh pengarah muda Khairul Azwan menampilkan segala maksud dan penyampaian jelas samada tersurat mahupun tersirat.

Jika anda belum menontonnya, pastikan anda tonton dari awal babak hinggalah ke akhirnya. Ia menampilkan pelakon cilik serba boleh Puteri Balqis yang sekali lagi menjayakan watak penuh emosi dalam video pendek ini. Begitu juga dengan lakonan Dan ya, drama atau video pendek Kad Raya Syafiqa telah menjadi viral di beberapa blog terkenal di Malaysia, malah beberapa page yang berkongsikan video ini telah mendapat pujian dan pelbagai komen yang menyentuh rasa.

Video Pendek Kad Raya Syafiqa (2015)

Video Pendek Kad Raya Syafiqa (2015)

Apakah yang cuba disampaikan menerusi video pendek Kad Raya Syafiqa (2015) ini? Apa yang terkandung dalam kad raya yang ditulis oleh Syafiqa? Mengapa video pendek ini menjadi viral? Mengapa dinamakan Kad Raya Syafiqa? Apa yang cuba disampaikan sempena Ramadhan 2015?

Mari tonton video drama pendek Kad Raya Syafiqa (2015) ini, in Sha Allah, anda akan dapat sesuatu dengan menontonnya.


Pulanglah!


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

4 Komen

sangat menyentuh perasaan :(

Reply

assalamualaikum
singgah pagi :)
terharunya

Reply

Sedihnya..berjurai-jurai air mata..:'(

Reply

Ya Allah

Sebaknya :'(

Air mata tak leh tahan dah nie

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.