Seleksi nama juadah unik di Bazaar Ramadhan. Setiap tahun, setiap kali Ramadhan datang menjelma, maka akan wujudlah pelbagai teknik dan taktik pemasaran untuk melariskan jualan, terutama juadah berbuka puasa. Salah satu kaedah yang digunapakai dan popular ialah dengan memberikan nama khas lagi unik untuk juadah berbuka puasa.

Dengan menggunakan nama unik ini, ia setidak-tidaknya akan menarik perhatian orang ramai yang mencari juadah berbuka terutama sekali di bazar Ramadhan. Bukan setakat di bazar Ramadhan, teknik sama juga digunakan oleh kebanyakkan restoran dan hotel terkemuka. Nama unik ini yang diilhamkan daripada pelbagai peristiwa, kejadian, serta fenomena menjadikan juadah biasa-biasa nampak luar biasa.

Ada juga nama-nama juadah ini diambil berdasarkan perkara dan isu yang menjadi viral di laman sosial seperti Facebook dan juga Instagram.

Seleksi Nama Juadah Unik Bazaar Ramadhan

Mari lihat beberapa seleksi nama juadah unik yang telah saya himpunkan.


5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. amboiii..meriah, nama makanan meletopppp

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la pasal .. macam2 nama ada ... pandai betul derang ni mereka cipta .. tapi rasa .. huhuhu sama je .. lalalaa

      Padam
  2. Balasan
    1. Haha.. tula .. sampai dah jadi macam tajuk novel .. tajuk drama dah .. haha

      Padam
  3. haha menarik sungguh nama menu juadah sekarang ni

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement