Susu terbaik untuk ibu menyusu. Susu terbaik untuk ibu hamil. Momma. Pernah dengar jenama susu ini? Momma merupakan jenama produk susu bernutrisi yang akan dapat membantu ibu mengandung, malah ibu yang menyusukan anak untuk kekal sihat serta cergas, dalam masa sama bekalkan nutrisi lengkap buat anak.

Susu Momma merupakan susu kesihatan dan juga kecantikan formulasi susu kambing 4 dalam satu. Ia mengandungi milk booster, diakui yang pertama di Malaysia yang merangkumi 4 aspek penting bagi setiap wanita bergelar ibu, apatah lagi buat ibu yang sedang hamil dan juga ibu yang sedang menyusukan anak.

Susu Momma Terbaik Buat Ibu Hamil dan Menyusu

Susu Momma Terbaik Buat Ibu Hamil dan Menyusu
Apakah empat dalam satu yang dimaksudkan?
  1. Cantik - Susu Momma membantu untuk menghalus dan mencantikkan kulit ibu dan juga bayi.
  2. Sihat - Susu Momma membantu memberikan kesihatan yang baik dan mengawal tekanan (stress).
  3. Bertenaga - Susu Momma dapat membantu ibu-ibu hamil serta menyusu yang sering keletihan mendapatkan tenaga.
  4. Bijak - Susu Momma mengandungi EPA dan DHA yang boleh membantu meningkatkan perkembangan otak bayi.

Momma Formulasi Susu Kambing Terbaik - 12 bahan terbaik Ibu Hamil Menyusu

4 Perkara Terbaik untuk Ibu Menyusu dan Hamil

4 perkara - cantik, sihat, bertenaga dan bijak boleh anda dapati hanya menerusi satu produk susu - iaitu susu Momma. Bukan sahaja susu Momma ini dijadikan sebagai milk booster, tetapi boleh dapat empat kelebihan yang lain .... kira memang berbaloilah minum susu ini.

Saya tertarik formulasi rahsia susu Momma ini, yang dikatakan formulasi terkini mengadunkan campuran 12 bahan semulajadi antaranya terdiri dari bahan-bahan sunnah termasuklah susu kambing, yang berfungsi untuk bekalkan nutrisi lengkap diperlukan bagi keperluan ibu dan anak.

Difahamkan, 5 daripada 12 bahan formulasi rahsia tersebut telah terbukti berkesan bersandarkan kepada testimoni pelanggan yang mana ia membantu meningkatkan kuantiti dan kepekatan susu ibu.

Formulasi rahsia yang diperkatakan itu ialah Zaitun, Kismis, Omega 3, Delima, Buah Tin, Habatus Sauda, Susu Kambing, Kurma, Madu, Safron, Inulin (prebiotic) dan Coklat. Rasanya ramai sudah tahu mengenai kelebihan 12 bahan ini. Jika disenaraikan, memang banyak khasiat dan masing-masing ada kelebihan untuk berikan yang terbaik buat nutrisi ibu dan anak.

Momma Formulasi Susu Kambing Terbaik - 12 bahan terbaik Ibu Hamil Menyusu

Ibnu Qayyim di dalam kitab perubatannya Medicine of the Prophet menyatakan Habbatus Sauda berupaya memulihkan penyakit-penyakit seperti batuk, bronchitits, masalah perut, kecacingan, masalah kulit seperti jerawat, sakit senggugut dan haid yang lain, menambah susu badan, menambah pengaliran air liur dan sebagainya.

Kesan pengambilan produk ini dapat dirasakan seawal 7 hari sekiranya diambil secara berterusan. Jangan risau, produk susu Momma ini sedap rasanya, sebab saya dah lihat beberapa testimonial pengguna yang mengakui kesedapan rasa coklat yang bagus untuk tanggani stress ini.

Susu Momma adalah susu terbaik untuk ibu hamil dan menyusu kerana ia rendah lemak, dan tanpa gula. Ia mengurangkan risiko buat ibu-ibu yang mengandung dan juga menyusu untuk terkena masalah kolesterol dan diabetes. Ia susu terbaik yang mengandungi DHA, Asid Folik dan juga kalsium yang tinggi selain EPA yang sangat baik untuk perkembangan bayi.

Susu untuk ibu menyusu dan ibu hamil

Banyak keluaran susu popular yang ada DHA dan EPA ini, jadi terbukti ia memang bagus untuk ibu dan anak. Anak-anak yang dalam tahap perkembangan awal pula memang perlukan asid folik dan juga kalsium; untuk pembentukan otak agar sel-sel otak sentiasa berhubungan, dan pastinya kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat.

Susu Momma Halal dan Patuhi GMP

Mesti ramai yang ingin tahu samada produk ini halal?

Produk susu Momma adalah sah halal JAKIM dan memenuhi piawai pengilangan GMP. Ia dikeluarkan oleh Momma Food Industries dan merupakan produk Muslim. Ia bukannya ubat tetapi merupakan minuman kesihatan yang telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Oleh sebab itu, ramai ibu-ibu hamil dan menyusukan anak menggunakan produk ini untuk kekal sihat serta cantik. Sihat dan cantik buat ibu; dan juga untuk anak... memang terbaik!

Susu Momma Bebas Kesan Sampingan

Susu Momma boleh diambil oleh ibu-ibu menyusu dan buat ibu hamil, seawal minggu pertama kehamilan. Tak ada masalah, kerana ia merupakan produk dari sumber semulajadi yang selamat, in Sha Allah, ibu-ibu yang ambil produk susu Momma ini tidak akan alami sebarang kesan sampingan kecuali kebaikan buat anak dalam kandungan, dan juga buat ibu yang menyusu.

testimonial susu kambing momma
Cara pengambilan susu Momma mudah sahaja. Anda hanya perlu bancuh 5 skoop susu Momma dengan air suam. Minum ketika sarapan atau sebelum tidur.

Jika berminat nak dapatkan produk susu Momma ini, anda boleh sms/whatsapp ke nombor di bawah dengan cara:

SMS/WhatsApp - MOMMA ke 012-4746962

atau merujuk http://www.momma-nutrition.com/

Anda juga boleh melihat pelbagai testimoni serta berpeluang untuk sertai kontest yang sedang dijalankan di Fanpage Momma Club.

Anda boleh rujuk di sini - https://www.facebook.com/momma.nutrition/timeline

Mungkin ada yang ingin tahu harga produk susu Momma ini. Harga yang telah disyorkan untuk jualan ialah:

RM70 1 x Susu Momma 450gm untuk 18x pengambilan. Harga tidak termasuk pos penghantaran.

"Assalamualaikum..alhamdulillah susu Momma saya dah nak habis..so saya nak order 3 teruslah.. alhamdulillah nampak ada perubahan..alhamdulillah..anak saya tak perlu minum susu formula..saya siap dah standby susu formula dekat rumah mak, takut tak cukup. Alhamdulillah setakat sekarang susu formula tu x berjaya dibuka lagi sebab susu saya masih cukup..SUngguh saya rasa lega. So bila saya minum Momma..alhamdulillah saya tak risau dah..sebab susu saya cukup untuk tinggal kat mak saya" - Pn Yati, Kedah.

Jika anda ibu yang sedang hamil, dan juga seorang ibu yang sedang menyusu, anda mungkin mahu mencuba produk ini yang nyata ramai dah berpuas-hati. Usah stress dengan kuantiti susu yang sedikit dan sukar untuk bayi, kerana susu Momma, in Sha Allah akan dapat bantu selesaikan masalah itu.

Dan lagi, ia bukan sahaja sebagai milk booster untuk ibu menyusu, kesihatan, kecergasan bayi juga akan dimanfaatkan menerusi pengambilan susu Momma yang berasaskan susu kambing amalan sunnah Nabi S.A.W.
Momma Susu Terbaik untuk Ibu Hamil dan Ibu Menyusu

Untuk pembelian segera:

Alamat kedai
Momma, No 6-25-3, Tingkat 2, Jalan Medan Pusat Bandar 8A, Bangi Sentral, Seksyen 9, 43650 Bandar Baru Bangi Selangor. (10% diskaun utk 10 pelanggan pertama setiap hari)
Laman web pembelian: http://shop.momma-nutrition.com


7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Memang terbaik bukan dari ladang tapi dari makanan sunnah...yang penting ada susu org Islam dah..kalau tidak berlambak produk susu dari New Zealand, Australia dan sebagainya yang diragui halalnya..

    BalasPadam
  2. ibu sihat, banyak susu, anak InsyaAllah sihat juga. bagus cuba bagi ibu2 menyusu dan mengandung. cuma bagi ibu2 yg tak minum susu kena cara lainlah...

    BalasPadam
  3. Apa-apapin ini kira susu kedua hebat selepas susu ibulah ye...memang sukar nak tandingi susu ibu...dapat menyamainya pun dah kira hebat walaupun tak sama...

    BalasPadam
  4. nampak macam menarik..mpga dapat membantu para ibu semua..

    BalasPadam
  5. First time den gar Momma ni, boleh cari nanti untuk next anak, insyaallah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hmm harap dah mencuba susu Momma ini untuk kesihatan anak .. :)

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement