Tim Infokerjaya hasilkan produk affiliate terbaik. Itu yang boleh saya katakan apabila bercakap mengenai Tim Infokerjaya yang dipelopori oleh 3 orang jejaka kacak lagi tampan iaitu Muaz Hadi, Ikhwan Fahmi dan Syed Faiz. Mereka bukan lelaki kacak biasa-biasa tetapi ada kredibiliti dan punyai kelulusan tertentu. Dan mereka menerusi Tim Infokerjaya telah hasilkan beberapa produk affiliate terbaik, senang dan mudah untuk jana komisen walaupun untuk orang baru (newbie).

Siapa Tim Infokerjaya dan peranan mereka?

Latar Belakang Tim Infokerjaya

tim infokerjaya
Tim Infokerjaya (Infokerjaya Resources (002091193-K)) komited dalam membantu graduan memulakan langkah selepas graduasi. Digerakkan sejak tahun 2009 dan sehingga Mei 2014, Tim Infokerjaya telah membantu lebih 62,000 orang graduan dalam penulisan resume, persediaan temuduga, peperiksaan memasuki skim kerajaan dan semua yang berkaitan dengan Kerjaya Graduan melalui produk yang telah diterbitkan.
Tim Infokerjaya Hasilkan Produk Affiliate Terbaik

Sebab Infokerjaya Produk Affiliate Terbaik

Mengapa saya mahu ceritakan pasal Tim Infokerjaya ini?

Ok, pertama sekali, Tim Infokerjaya telah memberikan income menerusi affiliate kepada saya yang agak lumayan, tak percaya? Saya berikan bukti di bawah ini.
Bukti komisen dijana dari produk affiliate Tim Infokerjaya
Yang menariknya ialah, saya baru sahaja mendaftar sebagai affiliate dengan Tim Infokerjaya, tetapi alhamdulillah, dah berjaya buat sales dan terima komisen hampir 1K menerusi produk-produk affiliate terbaik yang dihasilkan oleh Tim Infokerjaya.

Produk yang dihasilkan oleh Tim Infokerjaya memang terbaik sehingga mudah untuk saya promosikan dan mendapatkan komisen yang banyak dalam satu jangkamasa waktu yang singkat.

Cuba anda lihat paparan di atas tadi, lihat tarikh yang ditunjukkan, dalam masa sehari, saya dah berjaya buat komisen 3 angka ... sehari sahaja! Bukan sebab saya promosi bagai nak rak, tetapi disebabkan oleh produk-produk Tim Infokerjaya yang menarik dan boleh jual!

Tim Infokerjaya juga membayar seperti dijanjikan. Malah, pembayaran tanpa perlu anda minta, ia automatik terus ke akaun bank. Saya sendiri, sedar-sedar dapat notifikasi bahawa ada income masuk ke bank menerusi email.

Bukti Produk Affiliate Terbaik

Benarkah produk Tim Infokerjaya ini produk affiliate terbaik?

Lihat sahaja pengakuan dan testimoni di bawah ini yang telah diberikan oleh pelanggan-pelanggan yang mendapatkan produk dari Tim Infokerjaya.
Testimonial dari pelanggan produk affiliate terbaik Tim Infokerjaya

Testimonial dari pelanggan produk affiliate terbaik Tim Infokerjaya
Ramai yang telah mendapatkan produk dari Tim Infokerjaya yang berjaya, bukti bahawa apa yang dijual adalah produk berkualiti dan tidak terdapat dari mana-mana sumber lain. Jadi, buat anda yang mungkin mahu mencari produk terbaik untuk affiliate, maka Tim Infokerjaya mungkin boleh bantu anda.

Produk Tim Infokerjaya Laris

Produk-produk yang dihasilkan begitu laris sehingga setiap hari ada sahaja yang tanya, walaupun jualan produk tersebut telahpun tamat.
Bukti produk affiliate terbaik Tim Infokerjaya
Maka, memang produk boleh jual, dan senang-senang boleh dapat komisen daripada penjualan produk-produk terbaik Tim Infokerjaya.

Teruja untuk jana income dan dapatkan komisen daripada Tim Infokerjaya? Nantikan blog post lain yang akan saya beritahu cara nak jana income menerusi Tim Infokerjaya ini, dan bagaimana orang baru seperti saya yang baru join dengan Tim Infokerjaya boleh jana income sehingga RM1K hanya dalam masa kurang dari 5 hari!

In Sha Allah.

p.s: Pastikan anda langgan blog ini dengan memasukkan email di kotak langganan di bawah.



12 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Balasan
    1. Betul, produk-produk mereka memang terbaik dan sentiasa dicari. Mudah nak dapat sale dan komisen dari produk terbaik mereka.

      Padam
  2. wahhh...menarik..x sbr nak tau cmne nak join..

    BalasPadam
  3. macam mana nak join tuh agaknya..ohoh

    BalasPadam
  4. Insyallah saya nak cuba nanti tuan Hasrul

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah, tahun 2014 hampir melabuhkan tirainya, tahun ini kami beserta sahabat affiliate dapat bantu ramai graduan untuk sukses dalam kerjaya masing-masing :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hebat. Hebat Tim Infokerjaya. Moga makin hebat tahun 2015 dan bantu lebih ramai lagi graduan untuk berjaya.

      Padam
  6. bestnya....mcm mana nak join..

    BalasPadam
  7. tn HH, camne nk join affiliate tim infokerjaya ni tn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba google ... "cara nak join affiliate kerjaya"

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement