Mula Bisnes Kuih Raya Modal RM50

Apa yang boleh anda dapat dengan RM50? Di zaman serba canggih manggih ni, duit dah menjadi satu daripada unsur penting kehidupan. Tak ada duit, kehidupan jadi tidak menentu. Saya tahu ramai yang inginkan duit lebih untuk tampung perbelanjaan harian. Bagaimana saya katakan kepada anda, hanya dengan RM50 sebagai modal pelaburan anda, anda akan tahu rahsia untuk menjana lebih banyak RM50 berganda-ganda!

Mula Bisnes Kuih Raya Dengan Modal RM50

Mula Bisnes Kuih Raya Modal RM50
Mula bisnes kuih raya dengan modal RM50! Wow ... kecilnya modal. Boleh ke dengan pelaburan RM50 dapat untung niaga kuih raya berganda-ganda?

Ramai yang berniaga. Tetapi ramai yang tersilap langkah dan alami kerugian. Apakah sebab berlaku situasi yang begini? Mudah kata, ramai yang berniaga, tetapi tidak ada ilmu berniaga yang betul. Main redah je tanpa tahu meniaga bagaimana yang boleh berikan keuntungan yang dimahukan.

Bulan ramadan bulan rahmat. Ramai yang ambil peluang berniaga secara sampingan ketika itu. Dan salah satu perniagaan yang laris adalah berniaga kuih raya. Mengapa kuih raya laris? Sebabnya ialah bukan semua orang boleh buat kuih raya, dan bukan semua orang punyai masa nak buat kuih raya sendiri. Jadi, kesempatan sebegini harus diambil oleh mereka yang ada masa, dan boleh buat kuih raya terutama para suri rumah.
Mula Bisnes Kuih Raya Modal RM50

Niaga Kuih Raya Dengan Ilmu Bijaksana

Tetapi seperti awalnya saya katakan, nak berniaga perlukan ilmu. Sama juga nak berniaga dan buka bisnes kuih raya. Anda perlukan ilmu untuk tahu kuih yang macamana yang mudah nak dibuat, kuih yang macamana yang laris dijual, kuih yang macamana yang ada permintaan tinggi.

Kuih raya permintaan tinggi? Hmm ya, kuih raya mempunyai permintaan yang sangat tinggi, malah ada pengusaha kuih raya yang terpaksa menolak tempahan. Nak nak lagi jika anda tahu mana satu kuih raya yang ada permintaan tinggi!

Ok, mungkin ada yang tanya ... macamana nak jual kuih raya sedangkan banyak persaingan nanti. Malah ada yang jual 'longgok' di pasaraya dan ada sampai kena jual lelong di akhir ramadan? Haa .. kan saya kata tadi, itu adalah sebab yang menjual tu belum lengkap ilmunya bagaimana nak melariskan jualannya.

Jangan pelik andai ada dua buah kedai jual benda yang sama, satu tu jadi lebih maju daripada satu yang lain.

Saya bawakan kepada anda, bagaimana anda boleh buat untung dan berniaga kuih raya dengan modal permulaan RM50 sahaja!

RM50?

Ya, itu modal permulaan ... modal yang paling penting dalam memulakan bisnes ini, iaitu modal ilmu dalam bisnes kuih raya.

Ramai yang buat bisnes ini dan berjaya buat duit berganda-ganda secara sampingan, tetapi tidak ramai yang beritahu rahsia dan teknik. Al maklumlah persaingan itu sangat besar.

Tetapi, alhamdulillah ... anda dah boleh rasa lega, kerana dengan RM50 yang anda laburkan buat pertama-pertamanya .... anda boleh tahu rahsia dan teknik nak menghasilkan dan menjual kuih raya yang menguntungkan.
Mula Bisnes Kuih Raya Modal RM50
Jadi bagaimana?

Adakah anda mahu berniaga kuih raya ... tetapi akhirnya tak dapat untung seperti yang anda harapkan?

Atau anda teruja nak dapatkan ilmu teknik terbaik bagi membolehkan kuih raya yang bakal anda buat terjual sehingga dapat untung berganda-ganda ... yang sampaikan anda terlupa bahawa anda sebenarnya mula laburkan hanya RM50 pada awalnya?

Dah ... jangan sampai orang lain mendahului anda.

Berminat? Boleh jenguk di sini - Buat Duit Dengan Kuih Raya

p.s: Anda juga akan tahu satu rahsia bagaimana nak buat kuih raya modal rendah tetapi buat untung lebih 3 kali ganda!

5 comments.. read them below or add one

amirulfaiz amirulfaiz May 20, 2014
Terasa bulan Ramadan makin hampir bila nampak kuih raya. :) Yup, bulan Ramadan rezeki melimpah ruah, insyaAllah.
ieta mat sa'ad ieta mat sa'ad May 20, 2014
menarik ni... yg pernah saya jumpa paling murah pun RM23 sebalang
Sukma Haron Sukma Haron May 20, 2014
tahun ini buat kuih raya macam tahun lepas gak......Insya-Allah......
HASRUL HASSAN HASRUL HASSAN May 21, 2014
Haaaa ... modal gamaknya berapa tu ehh?
husna zahidi husna zahidi May 21, 2014
modal serendah RM50 tapi kalau tak taw cara pon tak boleh jugak kan HH..

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact'. Terima kasih.