10 April 2014

Video Majlis Sepetang Bersama Blogger #SBB2014

Video Majlis Sepetang Bersama Blogger (SBB2014) - Video ini merupakan rakaman dari program Safiyya yang ditayangkan di TV9, tetapi saya dah edit sedikit untuk hanya tampilkan majlis berkenaan sahaja. Yang lain tu saya tak minat sangat nak tengok ... hehehe...

Ada beberapa orang blogger bertuah muncul dalam video ini, siapa mereka, anda boleh tag sendiri nanti bila dikongsikan di laman sosial. Tapi yang pasti ada dua bintang yang menyerlah dalam video Majlis Sepetang Bersama Blogger #SBB2014 ini ... iaitu tuan +Denaihati Ilhamku dan juga blogger Ina Aina (www.ladyainaa.com).

Video Majlis Sepetang Bersama Blogger #SBB2014

Video Majlis Sepetang Bersama Blogger #SBB2014

Apalagi, sila usyar siapa yang kelihatan, saya lak .. hmmm hanya nampak meja je ... masa ni saya dok tunduk lak .. aisehh ..... huhuuhu....



Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

12 Komen Video Majlis Sepetang Bersama Blogger #SBB2014

eh eh ada kelibat saya juga...tapi samalah abang HH...kita berdua tunduk ke meja...ihikss...

nampak farah..tp farah tunduk la..:)

Alaaaa... kawan2 semeja ada nampak muka... muka aku tak nampak langsung...ahahahahaha.... :D

waaaa.. bila lah nak join sekaki..

iya lya ada trnampak sis farah bubblynote :)

Mesti seronok kan bila sesekali bertemu ...

wah masuk dalam segmen ini rupanya #SBB2014...hebat2.

Kita kan jenis pemalu .. hehehehe .. :P

Hehehe.. menyorok kot ... timing tak kena la tu ...

Hebat2... kenangan manis yg mmg hebat.. :)


EmoticonEmoticon