Video Majlis Sepetang Bersama Blogger #SBB2014

Video Majlis Sepetang Bersama Blogger (SBB2014) - Video ini merupakan rakaman dari program Safiyya yang ditayangkan di TV9, tetapi saya dah edit sedikit untuk hanya tampilkan majlis berkenaan sahaja. Yang lain tu saya tak minat sangat nak tengok ... hehehe...

Ada beberapa orang blogger bertuah muncul dalam video ini, siapa mereka, anda boleh tag sendiri nanti bila dikongsikan di laman sosial. Tapi yang pasti ada dua bintang yang menyerlah dalam video Majlis Sepetang Bersama Blogger #SBB2014 ini ... iaitu tuan +Denaihati Ilhamku dan juga blogger Ina Aina (www.ladyainaa.com).

Video Majlis Sepetang Bersama Blogger #SBB2014

Video Majlis Sepetang Bersama Blogger #SBB2014

Apalagi, sila usyar siapa yang kelihatan, saya lak .. hmmm hanya nampak meja je ... masa ni saya dok tunduk lak .. aisehh ..... huhuuhu....



Post a Comment

12 Comments

  1. eh eh ada kelibat saya juga...tapi samalah abang HH...kita berdua tunduk ke meja...ihikss...

    ReplyDelete
  2. nampak farah..tp farah tunduk la..:)

    ReplyDelete
  3. Alaaaa... kawan2 semeja ada nampak muka... muka aku tak nampak langsung...ahahahahaha.... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. menyorok kot ... timing tak kena la tu ...

      Delete
  4. waaaa.. bila lah nak join sekaki..

    ReplyDelete
  5. iya lya ada trnampak sis farah bubblynote :)

    ReplyDelete
  6. Mesti seronok kan bila sesekali bertemu ...

    ReplyDelete
  7. wah masuk dalam segmen ini rupanya #SBB2014...hebat2.

    ReplyDelete
  8. Hebat2... kenangan manis yg mmg hebat.. :)

    ReplyDelete

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.