Kereta sewa Kota Kinabalu - Adakah anda mahu tahu servis dan perkhidmatan kereta sewa yang boleh dipercayai di Kota Kinabalu? Lebih-lebih lagi jika boleh dilakukan secara online. Untuk mereka yang bercadang melancong dengan menaiki kenderaan pandu sendiri, mungkin boleh mendapatkan servis Kota Kinabalu Car Rental sebagai salah satu pilihan bijak.

Sebelum ini, saya ingin kongsikan sedikit tips atau panduan berkaitan mahu mendapatkan kereta sewa di Kota Kinabalu. Bukan apa, takut anda tersilap pilih dan menyesal akhirnya. Pasti percutian yang dirancang terjejas jika servis kerea sewa yang diambil mendukacitakan. Ye tak?

Kota Kinabalu Car Rental (Sewa Kereta)

Tips dan panduan untuk pilih servis kereta sewa, pastikan anda memilih perkhidmatan car rental yang boleh dipercayai dan ada testimonial daripada pelanggan-pelanggan. Lihat review daripada mereka yang sudah dapatkan servis ini. Lihat dahulu kereta yang disewa sebelum membuat pembayaran penuh.

Saya nak war-warkan kepada anda yang mungkin dalam perancangan mahu melancong di sekitar Kota Kinabalu Sabah, jika ada dalam bajet untuk menggunakan perkhidmatan sewa kenderaan pandu sendiri, bolehlah anda dapatkan servis ini secara online menerusi Kota Kinabalu Car Rental.
Kota Kinabalu Car Rental - Sewa Kereta di Kota Kinabalu

Ia sebuah portal atau laman web yang menyediakan servis sewa kereta pelbagai model dengan dua option - samada pemanduan sendiri atau dengan pemandu. Harga? Daripada apa yang saya lihat, in Sha Allah, ia berpatutan. Sesuai dengan bajet untuk mereka yang datang melancong bersama keluarga dan kenalan rapat.

Ada pelbagai variasi kenderaan disediakan. Anda boleh pilih mana yang sesuai.

Senarai Kenderaan Kota Kinabalu Car Rental

Sewa kereta Kota Kinabalu Car Rental

Kota Kinabalu Car Rental menyediakan kenderaan seperti berikut:
  • Perodua Viva
  • Perodua MyVi
  • Perodua Alza
  • Proton Wira
  • Proton Persona
  • Toyota Avanza
  • Toyota Wish
  • Proton Exora
  • Nissan Livina
  • Toyota Innova
Boleh lihat gambar sebenar kenderaan sewa disediakan di sini - Kereta Sewa Sabah
Dan banyak lagi sesuai dengan bajet anda, samada mahu kereta yang lebih luas, atau van yang lebih ekonomi malahan kereta pacuan empat roda; semuanya tersedia di Kota Kinabalu Car Rental.

Testimonial Pelanggan Sewa Kereta

Ok, apa kata pelanggan yang sudah mendapatkan servis sewa kenderaan dengan mereka?
Kota Kinabalu Car Rental - Testimoni
Jadi, seandainya menjadi hasrat anda yang mungkin mahu memeriahkan VMY2014 - Visit Malaysia Year 2014 dan ambil kesempatan melancong ke bumi di bawah bayu - Sabah, bolehlah mendapatkan perkhidmatan sewa kereta dengan Kota Kinabalu Car Rental ini.

Untuk tempahan secara online, boleh terus ke Kinabalu Car Rental
Untuk info, Kinabalu Car Rental diusahakan oleh An Naqlu Kota Kinabalu.

Anda boleh juga terus hubungi:

Mohd Radzi Amaran 017-3585700
https://www.facebook.com/AnNaqluKotaKinabaluCarRental

Ok. Selamat menggunakan servis sewa kereta Kota Kinabalu Car Rental ehh ...



6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement