Buat duit menerusi Instagram - Boleh ke? Haaa .. ini trend terbaru bagaimana anda boleh buat duit secara online. Ada akaun Instagram? Tak ada? Kalau tak ada, boleh wujudkan sekarang. Jika dah ada, bolehlah jadi follower akaun milik saya - http://instagram.com/hasrulhassan. Dalam blog post ini, saya nak berikan satu panduan mudah untuk buat duit dengan Instagram. Macamana caranya? Baca blog post ini sehingga tamat, dan sharelah nanti kepada yang lain ehh ...

Cara Buat Duit Menerusi Instagram

Sebenarnya ramai dah blogger Malaysia yang ada akaun Instagram yang telah buat ratus-ratus malah ada yang dah income ribu-ribu pun dengan Instagram ni. Cuma tak nampak je sebab mereka yang buat duit dengan Instagram ni bukan jenis orang yang nak tunjuk income. Senyap-senyap je dengan Instagram mereka ini buat duit dengan selambanya.
Panduan blogger Malaysia - Buat duit dengan instagram

Antara blogger yang selalu buat duit menerusi Instagram ialah mereka yang ada bisnes sendiri. Siapa blogger yang ada bisnes sendiri ni? Hmm ramai .... mana yang ada blogshop atau fanpage bisnes mesti akan ada akaun Instagram. Sebab apa guna platform tu? Sebab ia mudah .. anda kongsi gambar produk, siapa nak beli akan PM dan hantar mesej kepada anda.

Tips Ringkas Buat Duit Dengan Instagram

Cara nak kongsi gambar produk itu pun kena ada tekniknya, mesti nak ada harga, nak ada email, nak ada cara nak beli dan apa-apalah yang patut bagi membolehkan apa yang dipaparkan itu dibeli oleh pemilik-pemilik Instagram yang lain.

Jika anda nak promosikan contohnya tudung. Pastikan gambar yang dikongsikan mesti jelas, lebih molek kalau digayakan oleh anda sendiri. Jadi, bila dah ada contoh penggayaan, lepas tu cantik .. mesti orang lain yang minat tudung akan beli ... ye tak?

Dapatkan rahsia untuk jana income USD menerusi Instagram. Baca Rahsia Dominasi Instagram (klik) jika serius nak peroleh income 4 angka sebulan tanpa menjual, tanpa keluarkan kos!

Begitu juga kalau nak jual produk pinggan mangkuk ... kasik jelas gambar pinggan mangkuk tu, nampak warna sebenar dia (jangan main edit lak). Dalam komen Instagram .. letak sedikit perincian tentang produk, macam jenis apa, sesuai untuk masak apa, boleh masuk dalam microwave ke tak .. dan gitu-gitulah seterusnya.

Lagi satu yang amat penting sebenarnya ... selain gambar cantik menarik, lakukan promosi supaya lebih ramai yang follow Instagram anda. Jika tak ramai ... macamana nak promosi ye tak? Sebab dengan adanya follower yang ramai, mudah sikit nanti untuk apa yang anda kongsikan itu .... dikongsikan oleh orang lain ... dan lain .. dan lain (teknik repost).

Dan jika nak tahu lagi ... anda boleh dapatkan sebuah panduan yang dah tersedia untuk sesiapa sahaja yang mahukan cara terbaik nak jana income menerusi Instagram .... serius .. ada banyak rahsia dan teknik lain yang saya tidak tulis di sini memandangkan semua itu merupakan teknik rahsia yang telah dirahsiakan.

Haa .. dah ada panduan, dapatkan segera sebelum harganya dinaikkan oleh si penulis kacak .... saya dah dapatkannya pun ... dan benda rahsia itu tak leh beritahu .... sebab nama pun rahsia kan?

In Sha Allah, dengan mendapatkan panduan tu, apa yang anda bakal tahu ialah ...

  • Cara nak wujudkan akaun Instagram yang betul bagi bisnes
  • Produk apa yang boleh dijual menerusi Instagram
  • Teknik untuk menambahkan follower Instagram
  • ... dan rahsia-rahsia lain ... 

Saya dah dapatkan panduan tu .... buat duit menerusi Instagram .. yabedabedooo ....

Buat duit dengan instagram

Rahsia buat duit menerusi Instagram dah saya ketahui .. anda lak?

Mahu income 4-5 angka menerusi Instagram? Dapatkan ebook Rahsia Dominasi Instagram (klik)

Rugi tak dapatkan sebelum ia hilang dari pandangan mata anda......

7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement