Langkau ke kandungan utama

Dapat Duit Dengan Menulis

Dapat Duit Dengan Menulis - Blog adalah salah satu medium penulisan. Ia merupakan satu medium penulisan dengan pengaruh. Jika anda dapat hasilkan satu penulisan yang baik, in Sha Allah, ia akan membolehkan anda dapat duit hanya kerana menulis apa yang anda suka dan minat. Dapat duit dengan menulis tidak mustahil, anda perlu tahu cara dan kaedah yang betul sahaja.

Tentu seronok apabila akaun bank setiap hari dipenuhi dengan hasil penulisan di blog... betul tak? Macam satu bonus setelah jari jemari penat menari di papan kekunci.

Awal berblog mungkin tak fikir sangat mengenai perkara ini. Tetapi, apabila anda dah mula berjaya buat duit dengan blog, lama-lama anda akan jadi seronok dan mula mengasah skill untuk menulis sesuatu yang lebih baik yang dapat menjana pendapatan.

Tips Menulis Jana Income

Satu tips penting yang membolehkan menulis itu menjana pendapatan ialah anda perlu tulis sesuatu yang bermanfaat pada orang lain. Bagaimana nak melakukannya? Anda perlu baca sebuah ebook - Buat Duit Dengan Menulis. Menerusi ebook ini, anda boleh dapatkan 4 modul hebat bagaimana anda boleh jana income hanya dengan menulis. Paling best, anda akan tahu bagaimana nak jadikan blog anda sebuah ebook; dan ebook itu pula boleh anda jual dan dapatkan keuntungan 100 peratus!

Saya sendiri dah dapat income hanya dengan menulis. Saya tulis satu perkongsian dan jana komisen serta income menerusinya. Anda juga boleh!

Dapat Duit Dengan Menulis

Antara komisen dan pendapatan hasil dari menulis. Dan saya menulisnya menerusi blog!


Dapatkan pengetahuan dan teknik untuk anda menulis dan menghasilkan duit. Jangan tengok sahaja apa yang saya dah dapat, walhal anda sendiri boleh melakukan untuk diri anda, ye tak?

Tak pecah ruyung, takkan dapat sagu.

Ilmu menulis dapat duit - Buat Duit Dengan Menulis


Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

Popular

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah

Cari lubuk tudung dan telekung dengan harga murah? Aha .. kalau anda seorang peniaga untuk pakaian wanita terutama menjual tudung dan telekung .. anda tentu mahu pergi ke tempat yang akan saya nyatakan nanti.

Ia adalah tempat di mana anda boleh dapat pelbagai jenis pakaian wanita dari tudung, telekung, skarf, blouse, jubah, seluar serta kain ela. Yang menariknya ialah, ada di antaranya adalah dari jenama-jenama terkenal tapi dengan harga yang mampu buat anda memborong sampai sepuluh hingga dua puluh helai dengan senyuman manis.
Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah Lubuk yang saya maksudkan ialah Pasar Kemboja Parit Buntar. Ia merupakan tempat setempat yang menjual pakaian wanita dengan harga murah dan berpatutan. Pasar Kemboja ini unik kerana ia terletak di dua sempadan negeri iaitu Perak dan Pulau Pinang.

Jika anda ke sini, anda tentu terkejut apabila mendapati ada peniaga-peniaga ini datangnya dari seluruh Malaysia. Malah ada yang datang dari kawasan beli-belah terkenal tatkala Ram…

Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan Dengan Produk Sendiri?

Siapa yang tak teringin nak jadi jutawan kan? Sejak saya menjadi seorang blogger sepenuh masa sejak 2010 ni, saya dah nampak ramai rakan-rakan saya yang jadi jutawan. Dulu, mereka sama-sama tulis blog, tapi kini sudah berbisnes dengan produk sendiri. Awalnya untung sikit .. tapi sekarang, dah boleh dianggap sebagai jutawan.

Susah ke nak jadi jutawan ni? Ok ... mari kita semak dulu apa maksud jutawan ni. Jutawan bermaksud seseorang yang mempunyai wang atau harta yang bernilai berjuta-juta ringgit. Kalau anda ada wang atau harta lebih dari juta - ada billion, anda tetap dipanggil jutawan. Dalam bahasa Malaysia, tiada perkataan khusus untuk seseorang yang miliki wang atau harta berbillion ringgit.  Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan? Sekarang anda dah tahu apa maksud jutawan. Jadi, jika anda nak jadi jutawan .. misi anda mestilah untuk mempunyai dan memiliki wang atau harga lebih dari sejuta ringgit. Capai je harta bernilai juta, maka dah boleh dapat title jutawan (dari segi istilah).

Tak a…