Ya. Benar, bukan gurauan, bukan tipu-tipuan, memang benar Fatin Liyana telah memeluk David Beckham, bintang bolasepak terkenal dan selebriti sukan antarabangsa. Bukan kisah dongeng yang dibuat, tetapi bukti dah ada.
Gambar terbaru 2013 Fatin Liyana di Hard Rock cafe

Ini kisah OHBlogger Fatin Liyana, seorang blogger yang dikenali ramai, bukan kerana sahaja cantik dan jelita, tetapi kerana dia lebih bijak dari kebanyakkan kita, terutama saya ..hahahaha.... saya dah la tak cantik dan tak belajar jadi doktor, cuma saya kacak di mata isteri dan belajar hanya untuk jadi orang!

Blogger terkenal ini telah memeluk David Becham dengan rela hati, dan selebriti sukan itu pula nampak gayanya memang tidak menolak pelukan penuh mesra yang diberikan. Kedua-duanya nampak sangat suka dipeluk dan memeluk. Tak percaya? Inilah buktinya ....

Gambar Blogger Terkenal Fatin Liyana Peluk David Beckham

Heh. Gempak dan gempar je lebih .... itu hanya patung lilin si David Beckham dan bukannya benar. Saya pasti, takkan terberani punyalah si Fatin Liyana ini nak memeluk jejaka kacak digilai ramai ini. Oppss ..oh ya, David Beckham suami orang lagipun ...
 
Kredit: FB Page HoneyKoyuki

Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

26 Komen

Assalamualaikum,
Hu hu hu nak peluk jugaklah!

Reply

heheh..
sudah kusangkan..
tp tetap nk baca:)

Reply

dah agak pun...patung lilin....aku tertipu.....hehe

Reply

hahaha...tajuk dah gempar...heee

Reply

hahaha...xkan ler dia nak peluk orang yg betul kan..isk..isk..sebiji la..

Reply

Hahahahaha..kontroversi je lebih..eeii nak kena Bro HH nih..patut la mcm xpercaya je tadi..

Reply

hihihi...akak terngin nak peluk SRK ...dpt patung lilin pun jadi ler....

Reply

Teruja kalian semua hihihi...........

Reply

haha terkejut gak..mau tak mengamuk victoria statg



Entri Baru Update 3saat Lalu : Lagi Hujan CPUV

Reply

dah sangka,, tapi nak tau gak,, hehe

Reply

i luv u too Beckham =) hehehe Jeles kita tengok

Reply

isk.. ingatkan fatin dah buang tabiat..haha.. patung je.. :)

Reply

haram jua kalau x patung.. =.=

kalau peluk jua hok benaq, memang kena jadi bahan.. huhu

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/08/israel-rampas-al-aqsa.html

#PrayPalestine
#FreeAlAqsa

Reply

David tu kn agama yahudi... kenapa orang Islam nk agungkn dia...?

Reply

hahahaha . ingatkan betul2 tadi . terkejut den ! :P

Reply

terkejuittt ena.. ngatkan betul2 la td.. hahahahaha

Reply

Assalamualaikum HH, hahaha terkejut sheila. heee FL peluk patung jeee. hihihihi

Reply

kahkahkahkahhh!! :-D

tertipooo jugak...patung lilin jer pun...

Reply

alah.. peluk ja.. victoria x marah pun.. eh.. boleh je ke peluk patung tu? orang x marah ke? mana la nak tau nnt patah ke tangan tu.. xpasal2 kena ganti plak.. mahal tu..

Reply

dah agak dah ini yang jadik. aiyo bro HH ni... bikin gempak je. nasib kita mmg peminat FL. jangan kutuk2 FL kita tau... hahak! ;-p

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.