26 Ogos 2013

Blogger Terkenal Fatin Liyana Peluk David Beckham!

Ya. Benar, bukan gurauan, bukan tipu-tipuan, memang benar Fatin Liyana telah memeluk David Beckham, bintang bolasepak terkenal dan selebriti sukan antarabangsa. Bukan kisah dongeng yang dibuat, tetapi bukti dah ada.
Gambar terbaru 2013 Fatin Liyana di Hard Rock cafe

Ini kisah OHBlogger Fatin Liyana, seorang blogger yang dikenali ramai, bukan kerana sahaja cantik dan jelita, tetapi kerana dia lebih bijak dari kebanyakkan kita, terutama saya ..hahahaha.... saya dah la tak cantik dan tak belajar jadi doktor, cuma saya kacak di mata isteri dan belajar hanya untuk jadi orang!

Blogger terkenal ini telah memeluk David Becham dengan rela hati, dan selebriti sukan itu pula nampak gayanya memang tidak menolak pelukan penuh mesra yang diberikan. Kedua-duanya nampak sangat suka dipeluk dan memeluk. Tak percaya? Inilah buktinya ....

Gambar Blogger Terkenal Fatin Liyana Peluk David Beckham

Heh. Gempak dan gempar je lebih .... itu hanya patung lilin si David Beckham dan bukannya benar. Saya pasti, takkan terberani punyalah si Fatin Liyana ini nak memeluk jejaka kacak digilai ramai ini. Oppss ..oh ya, David Beckham suami orang lagipun ...
 
Kredit: FB Page HoneyKoyuki

Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

26 Komen Blogger Terkenal Fatin Liyana Peluk David Beckham!

Assalamualaikum,
Hu hu hu nak peluk jugaklah!

heheh..
sudah kusangkan..
tp tetap nk baca:)

dah agak pun...patung lilin....aku tertipu.....hehe

Troll rupanya haha..

hahaha...tajuk dah gempar...heee

hahaha...xkan ler dia nak peluk orang yg betul kan..isk..isk..sebiji la..

Hahahahaha..kontroversi je lebih..eeii nak kena Bro HH nih..patut la mcm xpercaya je tadi..

hihihi...akak terngin nak peluk SRK ...dpt patung lilin pun jadi ler....

Teruja kalian semua hihihi...........

haha terkejut gak..mau tak mengamuk victoria statg



Entri Baru Update 3saat Lalu : Lagi Hujan CPUV

dah sangka,, tapi nak tau gak,, hehe

i luv u too Beckham =) hehehe Jeles kita tengok

isk.. ingatkan fatin dah buang tabiat..haha.. patung je.. :)

haram jua kalau x patung.. =.=

kalau peluk jua hok benaq, memang kena jadi bahan.. huhu

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/08/israel-rampas-al-aqsa.html

#PrayPalestine
#FreeAlAqsa

David tu kn agama yahudi... kenapa orang Islam nk agungkn dia...?

hahahaha . ingatkan betul2 tadi . terkejut den ! :P

terkejuittt ena.. ngatkan betul2 la td.. hahahahaha

Assalamualaikum HH, hahaha terkejut sheila. heee FL peluk patung jeee. hihihihi

kahkahkahkahhh!! :-D

tertipooo jugak...patung lilin jer pun...

alah.. peluk ja.. victoria x marah pun.. eh.. boleh je ke peluk patung tu? orang x marah ke? mana la nak tau nnt patah ke tangan tu.. xpasal2 kena ganti plak.. mahal tu..

dah agak dah ini yang jadik. aiyo bro HH ni... bikin gempak je. nasib kita mmg peminat FL. jangan kutuk2 FL kita tau... hahak! ;-p


EmoticonEmoticon