As-Salam. HH pasti ramai yang pernah singgah ke blog Teratakarmo ....walaupun blog ini tidak ramai follower, tetapi di kalangan blogger yang dah lama berblog, akan kenal akan kehebatan blogger ini dalam dunia blog. Blog Teratakarmo antara blog yang menerima Google Pagerank 3 yang tak ramai blogger Malaysia dapat, apatah lagi sebuah blog peribadi.

Menurut tuan punya cerita - blogger Eyriqazz, pemilik Teratakarmo iaitu Jejai sedang berhadapan dengan penyakit barah atau kanser tahap 4, tahap tertinggi dan tipis peluang. Bukan ringan dugaan yang terpaksa dihadapi oleh Jejai ini, tetapi buat rakan blogger yang ingin membantu, anda boleh ringankan bebanan yang ditanggung oleh Jejai dengan menyumbang sedikit sebanyak, bak kata rakan blogger Mat Gebu - "Membantulah sekadar yang anda mampu dan seikhlas hati, tidak nampak sekarang, namun di kemudian hari....pasti ada ganjarannya..."

Blogger Jejai (Teratakarmo) Hidapi Kanser Tahap 4

Blogger Teratakarmo Hidap Kanser Tahap 4


Untuk kisah atau info lanjut mengenai Jejai - pemilik blog Teratakarmo, anda boleh singgah di blog Eyriqazz - Antara Rakan, Rahsia dan Racun.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan menerusi akaun berikut:

MAYBANK ACC EN AZHAR BIN RAMLI - 1643 5107 9691 (Je Jai)
MAYBANK ACC PN. MAZLIANA BINTI OTHMAN - 1640 8974 1562 (Isteri beliau)

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement