As-Salam.
Ramai blogger, terutama blogger baru lebih suka letak iklan Nuffnang, atau Innity, atau Advertlets tanpa mengetahui bahawa meletakkan iklan Adsense sebenarnya lebih lumayan untuk jana pendapatan menerusi blog.

Mengapa lebih lumayan? Sebab iklan Adsense dibayar dalam USD (dollar), maka setiap USD1 bersamaan dengan RM3.80 (lebih kurang). Maka ia menjadi 3 kali ganda lebih daripada medium pengiklanan yang lain.

Dan Adsense sebenarnya lebih menarik kerana kandungan pengiklanan adalah pelbagai. Untuk pengetahuan semua, Google sendiri nampak potensi ini di Malaysia kerana ramai blogger yang sedang meningkat naik, dengan jumlah pageviews yang tinggi dan UV yang pergghhh ...memang hebat. Google Adsense Malaysia sendiri ada strategi tertentu dalam medium pengiklanan untuk membuatkan lebih ramai blog meletakkan iklan Google Adsense ini.

Benarkah Google Adsense lebih lumayan? Ok, HH berikan bukti berikut .... lihat dan kagum .. hehehe... errrr tapi ini bukan HH punya ... :P



Jadi, apa tunggu lagi? Dapatkan akaun Google Adsense anda, hanya klik daftar dengan Adsense menerusi blog anda .... mudah je.


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. SALAM TUAN ADA DI NIBONG TEBAL KE SAYA PUN ORG SITU GAK KALAU BOLEH JUMPA TUAN BEST JUGAK NAK MENUNTUT BANYAK LAGI NI HUHHU

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya bukan orang Penang, saya orang Perak ... orang Batu Gajah ...:)

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement