Gambar Kereta Proton P321A Didedahkan !!

As-Salam.
Terdedah. Sapa yang mendedahkan, saya tak pasti, tetapi nampaknya ramai benar yang berminat dengan model baru keluaran Proton yang dinamakan P321A ini ... saya sendiri dah buat entri sebelumnya mengenai kereta Proton yang bakal direka dan dipasang di China ini.

Ini dia gambarnya ..... serba kuning gitu. Amacam? Ada iras2 mana kereta yang anda pernah lihat tak?


Siapakah yang telah berjaya mendedahkan gambar ini di ruang maya? Nantikan lebih banyak lagi gambar kereta penuh misteri dari Proton ini .... yang bakal keluar pada tahun hadapan (2012).

Sumber: NotaKosong


Gambar Kereta Proton P321A Didedahkan !! Gambar Kereta Proton P321A Didedahkan !! Pakar SEO Malaysia on 11/16/2011 Rating: 5

19 comments:

  1. SEMART!!

    TAPI NAPE KUNING DIA MACAM PERODUA MYVI EXTREME...

    =="

    ReplyDelete
  2. depan nampak macam Honda City baru lor..

    ReplyDelete
  3. ni bukan Proton Espire ke HH...yang dikatakan bakal keluar tu..? heee~

    ReplyDelete
  4. NIE NAMPAK MCM PROTON SAGA BLM EDISI BARU JERK

    ReplyDelete
  5. xbyk tahu sgt psal kereta ni..heeee

    ReplyDelete
  6. menarik dan ku tertarik.. tp harga konpom tercarik2 duit poket! hehehehe

    ReplyDelete
  7. @Ezad Skytech Espire cuma rendering dari Proton Tuah, tak pasti saya adakah ianya yang sama.

    ReplyDelete
  8. @SoLy SoLicious Tak apa .. lain kali bila jadi tauke kereta baru leh ambik tahu ...heeeee

    ReplyDelete
  9. dah macam myvi baru tu pulak...warna kuning! buatlah warna merah ke baru menarik..

    ReplyDelete
  10. skali tgk mcm bumblebee citer transformers tu. blh tahan jugak..

    bro, kasi tunjuk gambar penuh laa... ramai nak tahu ni..

    ReplyDelete
  11. model ni utk crash test shj bukan tiru sapa2. tq

    ReplyDelete
  12. macam bumble bee pun ada.mesti cantik ni :D

    ReplyDelete
  13. Dgr 7 speed..hp enjin sama mcm exora bold

    ReplyDelete
  14. Dgr 7 speed..hp enjin sama mcm exora bold

    ReplyDelete
  15. Dgr 7 speed..hp enjin sama mcm exora bold

    ReplyDelete
  16. salam...t.kasih fllw blog sy..
    npknya nak kensel la dulu beli keta baru..nak tggu proton bru ni kluar hehehe..

    ReplyDelete

[Peringatan Ikhlas]

Mana-mana komen yang didapati melanggar polisi Blogger akan dipadam serta-merta. Setiap komen yang ditulis adalah tanggungjawab penulis komen. Untuk mendapatkan info peluang pengiklanan dan maklum balas boleh email (blogger.hasrulhassan[@]gmail.com).

Powered by Blogger.