Bila dah sampai ke penghujung tahun, pastinya ramai yang menunggu mengenai listing terbaik sepanjang tahun. Maka, banyaklah blog termasuk juga laman web media arus perdana yang akan merungkai perkara-perkara terbaik yang berlaku dalam tempoh 365 hari.

Antara yang menarik yang saya nak kongsikan kepada anda ialah beberapa iklan YouTube terbaik sepanjang tahun 2018. Ianya adalah berdasarkan undian tertinggi yang telah diperoleh oleh iklan-iklan ini semasa dipaparkan di laman web YouTube, sebuah laman web perkongsian video yang paling popular di dunia.

The YouTube Ad of The Year 2018

The YouTube Ad of The Year 2018
Anda mungkin tidak pernah melihat atau menonton video-video iklan ini, kerana sifat YouTube itu memaparkan iklan berdasarkan kepada interest kita semasa melayari internet. Ia termasuklah mengenai kesukaan kita, dan juga beberapa kriteria lain.

Okeh.

Jom kita lihat senarai iklan video di YouTube terbaik untuk tahun 2018 ini.

#TheYouTubeAd That Has Six Appeal


#TheYouTubeAd That Rewrites the Rules


#TheYouTubeAd That Taught Me


#TheYouTubeAd That Turns an Ad into Action


#TheYouTubeAd That Frees Your Inner Gamer


#TheYouTubeAd That Deserves Best Picture


#TheYouTubeAd That Makes Me :D


Jadi macamana? Menarik tak video-video iklan YouTube ini, layakkah dianggap sebagai iklan terbaik sepanjang 2018.

Pemilihan telah dibuat, undian pun dah ditutup. Pun begitu, daripada 7 senarai iklan di atas, mana yang paling best bagi anda? Komenlah sikit ya.

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Balasan
    1. baguskan buat video macam tu .. berikan sesuatu kat orang

      Padam
  2. Terima kasih tuan. Saya ada kredit blog tuan di http://www.azlindaalin.com/2018/12/9883-youtube-subscribers-ber-adsense-4-juta-views-terima-kasih-semua.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, tahniah ya .. saya dah baca dah post tu. Tinggi betul penghargaan diberikan, saya sendiri channel youtube tak sampai 1000 subscribers lagi ..huhu

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement