Seperti tahun-tahun sebelumnya, rakyat Malaysia sangat menyukai video-video dan iklan TV (TVC) berkaitan Hari Raya. Di Malaysia, iklan Hari Raya ada tarikan tersendiri sehingga ada syarikat yang menerbitkannya dalam bentuk sebuah drama pendek. Antara yang TVC Hari Raya 2018 yang menarik yang saya telah tonton ialah Buah Hati Raya, sebuah TVC dari Lazada.

Buah Hati Raya - Video Iklan Raya 2018 daripada Lazada

Buah Hati Raya - Iklan Raya Lazada 2018
Buah Hati Raya adalah tajuk iklan Raya 2018 daripada Lazada Malaysia. Ia berkisar mengenai kisah Pak Lan yang sudi mengharungi pelbagai cabaran demi kasih sayang untuk isterinya, Mak Ngah.

Anda dah tonton Buah Hati Raya?

Jika belum, boleh tonton video penuh iklan Hari Raya 2018 ini daripada Lazada Malaysia. Dan jangan lupa untuk singgah di laman web Lazada Malaysia untuk pelbagai tawaran menarik untuk kaki shopping sempena Ramadan dan juga Hari Raya Aidilfitri.

Meh tonton video menarik Hari Raya 2018 ini daripada Lazada.

Video Iklan Raya Lazada 2018 - Buah Hati Raya


Tawaran menarik daripada Lazada Malaysia ini sempena Ramadan dan Hari Raya akan bermula dari 1 hingga 4 Jun 2018. Ini juga adalah sebahagian daripada promosi menarik yang dibuat Lazada Malaysia sempena pengumuman kerajaan mengenai kadar cukai GST pada sifar peratus.

[Dah Baca?] Promosi Menarik Produk Apple di Lazada Malaysia

Jika anda dah ada bajet untuk sambutan Hari Raya tahun ini, maka bolehlah lihat apa yang ditawarkan oleh Lazada ye ... selamat bershopping .. huhu.
Diskaun 90 peratus Riang Ria Raya - Lazada Malaysia


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement