Ramai yang tanya saya - apakah strategi untuk buat duit dengan Adsense? Ok. Sebelum itu, saya ucapkan tahniah kepada mana-mana rakan blogger yang telah berjaya mempunyai akaun Adsense sendiri. Apabila dah dapat akaun Google Adsense, langkah seterusnya ialah merangka strategi untuk membolehkan blog menjana pendapatan semaksimum mungkin menerusi Adsense.

Untuk itu, saya syorkan anda mendapatkan ilmu dan pengetahuan tentang strategi ini dengan mendapatkan sebuah ebook yang memaparkan teknik serta strategi lengkap buat duit dengan Adsense iaitu Raja Adsense Revive.

Strategi Lengkap Buat Duit Dengan Adsense

Strategi Lengkap Buat Duit Dengan Adsense
Panduan atau ebook Raja Adsense ini akan memberitahu cara terbaik dan terbukti berkesan untuk memaksimumkan income blog menerusi medium pengiklanan percuma Google Adsense. Ia akan membantu anda untuk mengetahui cara bagaimana untuk mendapatkan trafik berkualiti supaya iklan Adsense akan keluar di blog anda, dan memberikan apa yang anda mahukan iaitu income blog berterusan dalam USD menerusi Adsense.

Panduan yang diberikan akan ditunjukan secara bergambar dan praktikal langkah demi langkah, cara demi cara dan teknik demi teknik bagaimana menjana pendapatan secara online melalui Adsense. Ia akan membuka minda anda dan memperbetulkan cara anda menulis artikel dan post di dalam blog agar dapat memaksima income Adsense.

Anda perlu tahu apakah keyword yang perlu ada dalam blog dan penulisan post terbaru anda supaya iklan Adsense bernilai tinggi terpapar samada di sidebar, atas entri mahupun dalam entri blog anda.

4 Faktor Penting Buat Duit dengan Adsense

Faktor penting untuk maksimumkan income Adsense ialah:
  1. Kata kunci atau keyword entri / blog
  2. Teknik SEO untuk mendapatkan trafik dari enjin carian
  3. Kedudukan iklan Adsense dalam blog
  4. Trafik blog yang berkualiti

Percaya atau tidak, ramai blogger dan internet marketer yang mencadangkan ebook dan panduan Raja Adsense ini sebagai rujukan terbaik dan terlengkap untuk buat duit dengan blog. Boleh dikatakan ianya satu-satunya panduan dalam bahasa Melayu yang boleh membantu blogger Malaysia menerima income sehingga USD10-USD20 sehari hanya menerusi satu blog!

Berminat nak tahu teknik dan strategi buat duit dengan Adsense? Sila klik pautan berikut - Raja Adsense Revive

Jangan lupa muat turun.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wahh!! kena kumpul budget ni.. ilmu mahal memang kena kuar duit ...

    BalasPadam
  2. Harapnya saya akan berjaya dengan Google Adsense huhu :-)

    BalasPadam
  3. Setakat ini, akaun hosted dah ada cuma iklan je lagi tak keluar. Harap-harap ia muncul secepat mungkin. Nak juga rasa iklan melalui google adsense.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement