Muat turun aplikasi Reads Solution dari Google play; anda mungkin menjadi pemenang kepada sebuah telefon pintar Huawei P8. Satu kontest untuk semua, siapa sahaja boleh menang dengan syarat anda muat turun aplikasi Reads Solution di telefon pintar anda. Malah, selesai sahaja anda muat turun aplikasi percuma ini, anda akan terus menerima ganjaran yang ada disediakan!

Aha, menarik bukan? Download percuma, dan anda terima hadiah ganjaran. Tak banyak aplikasi percuma seperti ini yang ada di Google play. Namun, sebelum itu, anda patut tahu apakah aplikasi Reads Solution. Takkan download tanpa tahu fungsi, kegunaan dan kelebihannya, ye tak?

Muat Turun Reads Solution dan Berpeluang Menang Huawei P8

Aplikasi Reads Solution

Ganjaran Berbentuk Points Untuk Anda

Aplikasi Reads Solution ialah sebuah aplikasi yang memberikan ganjaran setiap hari kepada anda, tanpa perlu membeli apa-apa! Ia merupakan satu aplikasi medium pengiklanan untuk peranti mudah alih dimana ia menggunakan telefon anda sebagai medium menyampaikan iklan setiap kali anda selesai menerima panggilan telefon atau SMS.

Dan satu lagi perkara yang menarik ialah, anda akan diberikan points tertentu jika memberi respon kepada iklan-iklan yang diberikan. Lebih banyak panggilan telefon dan SMS yang anda terima, lebih banyak iklan yang keluar, maka akan lebih banyak points yang bakal anda kumpul.

Points ini pula anda boleh redeem untuk mendapatkan pelbagai tawaran lain yang lebih menarik.

Tawaran Istimewa Bulan September

Menang Huawei P8 Menerusi Aplikasi Reads Solution
Untuk bulan September ini, anda bakal berpeluang untuk menang sebuah telefon pintar Huawei P8 menerusi Invite Friends Contest 2.0. Anda hanya dikehendaki untuk menjemput rakan-rakan anda muat turun aplikasi yang sama. Semakin ramai yang muat turun aplikasi Reads Solution hasil jemputan dari anda, maka makin besarlah peluang untuk menang telefon Huawei P8 yang disediakan. Bukan itu sahaja, setiap muat turun yang terhasil itu, setelah disahkan akan memberikan anda nilai points sebanyak 400.

Reads Solution juga memberikan tawaran untuk redeem top-up Maxis bernilai RM5 dengan hanya 2000 points, berbanding sebelumnya sebayak 5000 points. Ini bermakna, jika 4 rakan anda muat turun aplikasi ini menerusi jemputan yang anda buat, anda sudah boleh redeem top up Maxis yang bernilai RM5.
Menang Huawei P8 Menerusi Aplikasi Reads Solution
Jadi, apa tunggu lagi, muat turun aplikasi percuma ini sekarang, dan jadilah orang yang bertuah untuk menang sebuah telefon pintar Huawei P8, disamping menerima ganjaran dalam bentuk points yang banyak setiap kali anda menerima SMS dan panggilan telefon.

Laman rasmi: www.reads.com.my
Facebook: www.facebook.com/readssolution
Google play: Reads Solution


Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement