Rahsia Penangan Teknik 7 Naga - Hari ini saya nak share tentang salah satu lagi teknik yang amat unik dan istimewa. Ia telah pun membantu banyak blogger maupun usahawan baru berjaya di Internet. Malah semua class dan bengkel sentiasa sold out dan full penuh apabila diadakan sampai tak cukup tempat duduk.

Nak tahu rahsianya ?

Oklah apa yang saya maksudkan adalah rahsia Teknik 7 Naga !

Rahsia Penangan Teknik 7 Naga

Teknik 7 Naga ini diasaskan oleh Fahmy Adam yang juga pakar branding consultant untuk pelbagai agensi, institusi maupun corporate company. Apa yang menariknya tentang NAGA ini ialah dapat membantu kita melonjakkan bisnes lebih baik dengan :

✔ Ketahui rahsia lubuk berjuta database pelanggan yang fresh !
✔ 7 strategi zero-cost marketing !
✔ Lebih jimat tak perlu guna Fb Ads maupun Google Adwords
✔ Lonjakkan jualan berganda dengan kuasa Viral tanpa Kos !

Testimoni Peserta Teknik 7 Naga

Antara testimoni para peserta Teknik 7 Naga

Rahsia Penangan Teknik 7 NagaRahsia Penangan Teknik 7 Naga
Apa yang lebih menyeronokkan bila melihat lebih ramai usahawan Islam kita berjaya dengan Teknik 7 Naga ini tanpa kos dan mampu dilakukan oleh sesiapa sahaja tak kira jantina. Ia sebenarnya satu anugerah yang amat istimewa untuk kita semua rebut tanpa perlu bersusah payah lagi untuk 'leburkan' duit di channel marketing yang complicated. Teknik 7 Naga ini mudah dipraktiskan tak kira apa jenis bisnes sekalipun.
testimoni kejayaan tTeknik 7 Naga
Malah tidak keterlaluan juga ada yang telah berjaya ledakkan sales sehingga lebih RM100,000 hasil dengan penanganTeknik 7 Naga ini. Ianya totally 100% zero-cost marketing !
testimoni kejayaan tTeknik 7 Naga
Saya sendiri teruja dengan teknik ini kerana tak lama lagi Fahmy Adam akan mendedahkan rahsia terbaik branding multi-million company bagi para usahawan terutamanya yang baru nak memposisikan jenama mereka secara online dengan gabungan bersama mainstream media tv.
testimoni kejayaan tTeknik 7 Naga
InshaALLAH jika tiada aral melintang beliau akan membuka peluang untuk mereka yang sudi berminat nak tahu rahsia-rahsia hebat dengan segera click pada button di bawah ini.


6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. best ni...... tenkiu abang hasrul for sharing !

    BalasPadam
  2. Fahmy aka Code7 namanya..ehehe..dasyat marketing die skang..:D

    BalasPadam
  3. oooo ini rupanya geng naga 7 tu... dgr nama pun dah serun :)

    BalasPadam
  4. Hoo teknik naga 7 gaban, mesti power

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement