Kacak tak saya tampil di kad bisnes yang telah direkabentuk oleh blogger Zaza Iman pemilik blog Zaza Zehra? Jika anda belum ada kad bisnes sendiri, maka bolehlah tempah dan minta bantuan Zaza Iman untuk design yang cun-cun punya. Kad bisnes yang ditawarkan memang kacak dan murah. Ya, harganya murah jika nak dibandingkan dengan yang lain.

Kad bisnes ini simple sahaja, tetapi ada tarikan tersendiri apabila Zaza Iman melakarkannya dalam bentuk unik. Itulah kelebihan yang ada pada design kad nama ini. Isteri saya sendiri akui, saya kelihatan kacak bergaya dengan hanya tampilkan kad bisnes ini. Haa ..awesome bukan?

Kad Bisnes Kacak Dari Zaza Iman

Kad Bisnes Murah Tetapi Kacak Dari Zaza Iman

Material kad ini adalah yang material sederhana biasa yang kita sering jumpa. Iaitu daripada material kalis air dan menyerlahkan penampilan. Material adalah dari Art Card berserta Matt Lamination. Material ini material sama yang pernah saya gunakan untuk cetak satu manual bagi rujukan jurutera di Jabatan Kerja Raya. Ia memang material yang berkualiti terbaik.

Kad bisnes murah tetapi kualitinya terbaik. Mana nak dapat kan? Lagi, saya tempah ikut online. Semua urusan adalah online, jimat masa, jimat tenaga, jimat tak yah fikir lama-lama.

Saya buat permintaan mudah untuk rekabentuk kad bisnes 'murah' saya, iaitu mesti ada oren. Ia satu tarikan penjenamaan blog saya yang menggunakan tema warna oren supaya blog dikenali. Dah ada kat blog, maka seharusnya mesti ada di kad nama atau kad bisnes mempromosikan diri sebagai blogger sepenuh masa, ye tak?

Bagus Zaza Iman telah menggunakan adunan 3 warna yang nampak serasi, dan serlahkan warna oren walaupun ianya hanya sentuhan minimal. Warna kombinasi hitam dan kelabu, menaikkan warna oren ini seolah ia adalah warna utama kad.

Harga Kad Bisnes Murah - RM25 100 Keping!

Harga kad bisnes ini ditawarkan RM25 sekotak bagi 100 keping. Anda boleh dapatkan atau buat tempahan menerusi blog Zaza Zehra.

Yang bagusnya ialah, saya boleh ubah sesuka hati saya lepas design dipertunjukkan kepada saya. Aha .. saya buli Zaza Iman ni cukup cukup ... hahahhaa... nak itulah .. nak inilah, buang itulah .. buang inilah. Dan Zaza Iman dengan sabar ikuti kemahuan dan kehendak tanpa banyak soal.

Susah nak cari designer wanita dan usahawanita seperti ini. Ramai yang suka emo je .. hahaha..

Ok. Jika berminat nak tempah, silakan dan saya syorkan. Harga yang ditawarkan memang berpatutan dan mampu milik oleh blogger Malaysia.

Rahsia - inilah pertama kali saya beli daripada perempuan secara online! Dan saya tak puas hati sebab saya kelihatan lebih kacak di kad nama ini .. siyesss.

p.s: Nyatakan kod rahsia 'hasrulhassan kacak' apabila anda buat tempahan, nanti Zaza Iman akan berikan layanan istimewa .. hehehehe... hohoho ... lalalala...


20 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. iye la nmpk elegan kad die...suke, suke!

    BalasPadam
  2. saya ada 10 kotak x habis2 lagi nih.....mungkin kalau habs nanti leh tempat kat sini....

    BalasPadam
  3. yeay..dah tau no tel bro hasrul

    BalasPadam
  4. Memang ada perancangan nak buat namecard tapi belum sampai masanya lagi kot..tunggu bila dah sampai masa nanti, saya akan contact Zaza Iman..thanks untuk info ni bro Hasrul..

    BalasPadam
  5. Harga menarik..tentu ramai yang berminat..

    BalasPadam
  6. In Syaa Allah tak lama lagi saya akan buat tempahan kad nama ni..memang perlu untuk penjenamaan..

    BalasPadam
  7. dah ada banyak dan masih belum abis..ohoh..lama lagi kot nak buat yang baru :D

    BalasPadam
  8. Smart lahhh! Nanti nak satu kad abg HH ye

    BalasPadam
  9. Nyatakan kod rahsia 'hasrulhassan kacak' apabila anda buat tempahan.. <--- i like. hahaha

    BalasPadam
  10. Fuh nampak rare la, bisness card yg luar dari kebiasaan. hehe

    BalasPadam
  11. Haha.. teman pun suka design zaza yg ni jugak.. cantikkk dan smart.. teman pun ada tempah edit blog dgn zaza.. memang layanan yg diberikN tip top samapai teman rasa segan sebab terlampau banyak songeh lak.. mcm sifu HH gak le! Nak uban itj, nak ubah ini, nak tuko kaler lah.. macam2.. tapi zaza layan dengan sabar.. so, memang akan teruskN guna khidmT zaza gak.. heeeee..

    BalasPadam
  12. Opss.. sorry.. pakai note ni asik taip salah aje... hope semua faham baca ye, heeee

    BalasPadam
  13. kemas je hasilnya..

    warna feveret husna tuh..hehehe..

    BalasPadam
  14. hhahaa..bang buli zaza..memang murah nad memang nak buat juga

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement