As-Salam. Oh, satu yang tidak dijangka sama sekali, berjaya menang sebuah iPad Mini daripada pihak Weeclicks. Terima kasih, terima kasih kerana memilih slogan saya yang ntah apa-apa tu sebagai pemenang bagi kategori blogger. Memang tidak menyangka sama sekali.

Alhamdulillah, syukur kepada Tuhan, saya telah berjaya dipilih untuk menang sebuah iPad Mini daripada pihak WeeClicks. Pemberitahuan dilakukan oleh pihak mereka melalui email dan juga di Facebook WeeClicks.

Dengan kemenangan ini, bolehlah saya berikan sebagai hadiah kepada isteri saya sempena hari lahirnya pada Julai 2013 nanti.

Apapun terima kasih sekali lagi pada WeeClicks kerana memilih slogan yang telah saya tulis panjang berjela mengenai perkongsian di Internet .... jauh beza dengan pemenang yang lain yang nampak lebih sedap dibaca dari yang saya punya yang lebih letih dibaca .. hahahaa...

Anda boleh baca di sini - http://weeclicks.com.my/?p=1755

Oh ya, kalau anda tidak tahu WeeClicks merupakan salah satu platform pengiklanan baru yang sedang mencari tapak dalam dunia maya ini. Anda boleh daftar percuma dengan WeeClicks - sebagai alternatif buat anda - blogger Malaysia menjana pendapatan online menerusi blog.

Tahniah juga kepada mereka yang lain yang telah menang, terutama kepada rakan blogger Puan Bee - menerusi blog PuanBee.com

*p.s: Alamak dah kuar nama betul .. hahahhaa....

8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. tahniah abg Hasrul. rezeki kan. alhamdulillah. bila birthday isteri abg Hasrul? Birthday fyna pun bulan 7. ^_^

    BalasPadam
  2. wahh..:)-tahniah kpd isteri Encik HH yang bakal membawa pulang hadiah tu..heheh..ye, baru saya tahu Hasru Nazim tu sapa sebenarnya..citt..

    BalasPadam
  3. sukmawati binti haron18 Jun 2013 pada 11:08 PG

    tahniah HH....rezeki jangan ditolak....

    BalasPadam
  4. Tahniah abg hasrul (^^,)

    BalasPadam
  5. tahniah bro... untunglahhh wife ;)

    BalasPadam
  6. tahniah, memang best lah dapat hadiah ipad mini tu. hehe :D

    BalasPadam
  7. Tahniah HH..untung menang mini ipad tu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement