As-Salam. Mungkin ramai blogger sudah sedia maklum bahawa laman web Nuffnang - yang merupakan medium pengiklanan paling popular buat blogger Malaysia sudah berubah wajah. Nuffnang berwajah baru ini bakal akan menampilkan aplikasi dan widget baru - dan menyatakan selamat tinggal kepada widget-widget lama Nuffnang yang telah banyak memberikan kemeriahan dunia blog Malaysia.

Widget seperti Nuffnang Xchange, Happy – O – Meter dan tidak lama lagi Innit, bakal ditamatkan oleh Nuffnang, selaras dengan penampilan gaya baru Nuffnang yang lebih kemas, lebih elegan, lebih profesional.

Antaramuka terbaru Nuffnang 2012

Ciri Pembaharuan Nuffnang 2012


Antara ciri pembaharuan paling penting yang berlaku dalam Nuffnang ialah medium pengiklanan itu mengorak langkah untuk mewujudkan platform mobiliti untuk para ahli Nuffnang

Antaramuka terbaru Nuffnang pula menyajikan sesuatu yang lebih banyak tools untuk blogger Malaysia dan membawa pengalaman berblogging ke satu aras yang lebih tinggi dari sebelumnya.

Syabas buat Nuffnang kerana telah melakukan satu transformasi bagi merancakkan lagi dunia blog Malaysia.


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement