As-Salam.
Nada kecewa. Nuffnang masih lagi di takuk lama ...dok RM46 tu juga .... aiseh .... letih la. Cepat sikit la cik Nuffnang ....nak jumpship ni .. hahahaha..... 

Masa Nuffnang mula beroperasi, ramai blogger seperti HH berharap, Nuffnang akan bantu para blogger menjana pendapatan yang best-best ..... tak minta la sampai puluh2 ribu sebulan atau ribu2 sebulan ... dapat bayar duit kereta RM400-RM500 pun jadilah ... tapi nampaknya ia hanya impian dan harapan yang lengai.

Dah makin ramai blogger hebat yang ada trafik tinggi. Dah banyak blog yang muncul yang isi kandungannya cukup unik dan memikat hati pihak Nuffnang. Ada kata Nuffnang pilih kasih ... itu HH kurang pasti. Ada kata Nuffnang tak pandang blog yang tunggang langgang dan punyai trafik yang tinggi .. itu juga HH kurang pasti.

Cuma yang pasti, duit tabungan Nuffnang HH tak cecah2 lagi had pengeluaran sejak 3 tahun lalu ... adehhh ..... 

Sesiapa yang dah terima banyak cek dari Nuffnang, HH ucapkan tahniah .... bila nak belanja HH makan cikedis? Okeh.

14 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. sabar je lah HH. jangan mengalah dulu. sikit je lg tu. hehe :)
    gudluck

    BalasPadam
  2. saya pun alami nasib sama...tapi skang pembaca ni dah cerdik pandai...pembaca dikalangan blogger jugak...ada nuffnang jugak...so dah tau klu klik iklan akan beri income pada tuannya...jadi sbb tu dieorg brhati-hati xkan klik iklan tu...just dtg baca entry je...hahaha...

    BalasPadam
  3. sabar ye cik. kita pun sama mcm tu. after that, aktiviti klik² nuffy sesama blogie sgt hebat semata² nak earn nuffy tu. then bila da mencecah rm1xx, nuffy plak tak releasekan cek tu sebab ada aktiviti klik mengklik dgn hebat masa tu :) tp syukur alhamdulillah, after that, kita da berjaya cash out 2kali cek bernilai rm50.xx ke atas :)

    BalasPadam
  4. tunggu dapat BE, mantop tu! hehe! tak nak apply yang lain ke?

    BalasPadam
  5. hhmm..jgn berharap dgn nuff je.. nuff skg dah terbukti pilih kasih.. baek cabuk nuff tu n tukar dgn altenetif pengiklanan yg lain.. advertlets cnthnya..

    BalasPadam
  6. btul btul btul saya ari tu tengok traffik blog saya ok la tapi kat nuff tulis 0 jadik apa kejada semua tu.... delete jerr lagik baik takde iklan page pun tak slow

    BalasPadam
  7. fuh banyak jugak tu HH.. saya dari dulu asyik 15 ringgit tu ajelah ohhh sedih hahahaha

    BalasPadam
  8. hurmm..sy pun sama..lagi sedih dari dulu xgerak2.. RM0.75 jer..sedihnyer...

    BalasPadam
  9. haha tape tu semua rezeki dr Tuhan, mgkin sok lusa gedebuk Tuhan nk bg 15k kannn :)

    BalasPadam
  10. saya dah lama berenti berharap kat nuffnang tu.. xde apa pun...penat ada la :-(

    BalasPadam
  11. saya memang tak berharap pun, ada rezeki ada laa..

    BalasPadam
  12. buat blog bukan semate-mate nuffnang...dah lame kot orang lain tau,if click iklan kat blog tu,the owner of the blogger tu dpt duit...and,iklan2 tu tak menarik pun,buat semak mate adelah..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement