As-Salam.
Tadi, saya lihat stats saya menerusi antaramuka Blogger ni, nak lihat trafik minggu ni datangnya dari mana, bukan apa, ada sedikit kemushkilan, sebabnya ialah jumlah posting saya awal minggu ni agak slow skit, dan lagi saya kurang ping di laman-laman ping yang ada.

Tengok tajuk-tajuk entri, tak adalah yang menarik sangat pun. Jadi saya pun belek-belek, dan erkkk terkejut jap...



5 yang atas tu kira tahu dan biasalah nampak, tetapi 3 terakhir yang ada tu ... SEO? Bila pulak saya ni jadi pakar SEO nih? Ishh .. tak reti sangatlah saya pasal SEO ni, yang mudah-mudah tu ada la belajar, tapi sampai ada laman web yang refer ... tentu ada yang tak kena kan kan ....??

Kemudian ... hmmm JustForLaughsGags, laman web ni dah tak wujud dah, ntah kenapa ada backlink dari situ, blog lawak kot blog saya ni ... adehh .... yer, macam tau2 je saya suka tengok rancangan tu kat TV .... erkk mushkil.

Dan yang last tu .. correction? Kenapa ada correction? Ada buat salah ke? Huhuhu.... jangan dipadamkan akaun sudah la.

*p.s: Akaun Facebook Hasrul Hassan II kena hacked ....aduhai .... ke sebab ada virus nih? Ishh aduhhh ...

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. kalo bukan spam xper la...

    tp nk tanya ni. pernah tak sesape antara blogger berdepan masalah akaun kene disable? maybe utk some reason. td baru kene, so kene verify balik dgn google n baru dpt masuk balik. nasib baik tak hilang apa2 dlm akaun tu...hangin btul!

    BalasPadam
  2. pernah kena..slalunya disebabkan spam spam dan sypware huhuhuhu...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement