Salam.
Saya memang dah agak, memang .... sebab bila balik kampung je, saya pasti akan berhadapan dengan situasi begini, weih sampai termimpi2 kau ... aha ... ini mungkin kerana dah giler trafik - tu pasal sampai mimpi.

Ini hasil dan akibat kalau blog kita tetiba update kurang dari selalu, time ni, blog saya kurang dari 3 update rasanya ... dan kerana saya balik kampung, so tak dapatlah saya buat ping di laman-laman tertentu akibatnya saya tak dapat menarik pembaca terutama pembaca baru ke blog saya.


Walaupun jumlah paparan agak tinggi - mungkin kerana blog ini ada pembaca setianya sendiri - yang saya sangat berterima kasih, namun dari segi nilai UV, ia menjadikan blog ini kurang pembaca baru, serta kunjungan unik. 

Apapun, ini nak menunjukkan betapa usaha perlu dilakukan, dan blog perlu dikemaskini selalu agar sentiasa menarik pembaca. Jika blog tak dibaca, tak berbaloilah dok tulis dan karang cerita.

12 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. ps UV sehari 1k lebih je kang .. pas tu ... tak gune nuff ni yang sakit ni .. adehhhh

    BalasPadam
  2. hahha.. saya masih belum faham tentang trafik... uv... ping semua tu... hahaha... mungkin x bape pandai dalam it atau sebab buat blog untuk kepuasan hati sendiri ja... tapi bila dah ada kawan2 ramai.. saya pon tertarik gak nak tau tentang trafik ni... tapi buka tgk kata kunci dengan refferal je... hehheh..pastu komit baru.. :)lagipon saya masih baru dalam berblogging... n baru mula pandai berblogwalking..hehhe..

    BalasPadam
  3. wah tak ping pon bole cecah 400+ tuu

    BalasPadam
  4. kira macam artis gak la nih...hikhikhik

    BalasPadam
  5. banyaknya UV...
    mas ni nak cecah 100++ pun susah!

    BalasPadam
  6. fuhh tak update blog pun uv ble cecah 400+..

    BalasPadam
  7. wahhhh
    tak update pon terafik still tinggi lagi tu...

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. jeles btul tengok trafik tinggi camtu..sy kadang2 nak pikir 1 entry pun pening..kalo nak copy entry orang lain terasa tak seronok plak.

    Entry terbaru aku "trip ke jakarta cancel?"

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement