Salam.
Saya jenguk-jenguk, dan saya klik follow ... dah itu janji saya ... dan saya tinggalkan komen ... tapi erkk ... janganlah sarat sangat blog tu sayang oi ... susah saya ... nak tekan mana pun saya jadi blur .... bila kita inginkan orang lain datang singgah dan baca blog kita, kita perlu prepare yang blog kita itu mudah buat orang lain. Andai bagai nak rak suruh orang datang, tapi dah datang .. bagi salam bertalu2 .. pintu tak dibuka-buka ... takkan nak tunggu?

Ok, maaf sebab saya membebel tak tentu hala. Dah kata .... jangan bila orang lain buat blog anda nak buat blog secara tergopoh gapah, belajar dulu ... jalan2 dulu tengok blog orang lain, cari petua dan tips, tahu apa yang boleh dan apa yang tak boleh, kena tahu bagaimana nak buat entri yang sesuai dan yang tak sesuai, adab-adab yang kena jaga, peraturan yang kena ikut ... weihhh sapa kata main hentam je buat blog.

Walaupun blog ini untuk suka-suka, tetapi tertakluk juga bawah akta SKMM dan akta hasutan .. aha .. nanti tak pasal2 sebab entri merapu meraban .. kena saman ... ada duit nak bayar? Kalau banyak yang dapat dari Nuffnang, dari Innity ke ... ManggaAds ke ... ok la jugak.

Haa .. tengok ... dah merapu balik saya ni. Meh tengok blog yang menjadi pilihan saya untuk kategori blog baru follower bawah 300!


Haaa .. pilihan saya ini ... tak perlu ceritalah dan saya pun tak dapat nak komen panjang2 pasal blog empunya diri ni .. sebab apa ... walaupun newbie ... tapi blog dia mudah, senang, entri pun leks2 je. Kalau sesapa nak contoh blog yang bagus .. inilah salah satu yang menjadi saranan saya. KLIK SINI.

Dan mari jenguk blog-blog yang lain ini pula ... dan anda simpulkan sendiri.
Jadi, buat mereka yang masih lagi samar-samar bagaimana nak berblogging ... mohon bantuan dari kawan-kawan yang lebih awal berblog, mereka mungkin boleh bantu anda.

    2 Ulasan

    Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

    1. Saya baru je mula blogging. Sebelum ni cuma lawat blog kawan2 je. Satu perkara yang saya baru tahu lepas mula blogging ialah interaksi sesama blogger sangat luas rupanya dalam dunia blog ni. Memang saya tak sangka. Dah ada blog sendiri baru saya perasan semua tu.

      BalasPadam
    2. MMmmm...bilah lah agaknya Blog Betol-betol Hangat! jadi pilihan bangku kosong yerrrr

      BalasPadam

    Catat Ulasan

    Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

    Terbaru Lebih lama

    Advertisement

    Bisnes Shopee

    Advertisement

    BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

    Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


    Advertisement