Salam.
Dok tenung dari awal ... sejak buka PC ni .. aiseh .. dah 4 jam dah ... tak gerak-gerak lagi. Memang mendebarkan la, apa ke bendanya ehh? Hmm saya menanti saat blog ini mempunyai follower ke 2000! Wahh tak sangka .. terima kasih kepada rakan-rakan, pembaca, pengunjung yang sudi baca, sudi sertai segmen di blog ini, sudi klik follow this blog ..... 

Saya masih menanti dengan penuh sabar dan tekun. Jika malam ini ia mencecah 2000 .... maka saya akan tutup blog ini ..hehehe.. erkk ishh ... mana boleh bai, saya baru je nak merasa keseronokkan berblogging. Siyes ... jika blog anda makin ramai followers, anda akan jadi semakin bersemangat untuk menulis entri, itu sebab bila blog dah ada ramai followers .. ia akan jadi makin mudah untuk menambah followers ... sebab entri pun dah makin bergaya. Jadi, jangan heran bila tengok sesuatu blog yang ramai followers makin hari .... semakin ramai yang ikut.

Jadi, kalau kita nakkan semua blog menghasilkan entri yang cantik, menarik, berkesan, berinfo dan macam-macam lagi ... klik la jadi follower terutama blog2 yang baru nak naik ni. Dengan satu klik anda tu, anda dah berikan senyuman pada seorang blogger yang lain. Haaa .. kan dah beramal tu sebab buat insan lain lagi gembira. Tak gitu?

Tak perlulah nak ungkap I Follow U ... U Follow I ... semuanya tu tak perlu dah - lupakan istilah tu ... kalau boleh jangan guna lagi dalam dunia blogging ni ye. Dah faham apa makna follow tu .. sure nanti ia akan bertambah sendiri.

Hmm sapa lagi nak follow? follow arrr kasik jadi 2000 malam ni .. hehehe... lalalala .....

Tapi, jika anda ada pendirian tersendiri mengenai konsep follower tu .... itu hak anda, dan saya respek keputusan dan pandangan anda itu. :)

Terima kasih buat semua yang sudi menyokong blog ini .. dari domain blogspot hinggalah ada domain sendiri ..

8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. hehe. terime kasih promote blog i.wehooooo!!! promote lagy promote lagy. heheheh :P

    BalasPadam
  2. menanti dgn penuh sabar ye abg BK... hehe~

    BalasPadam
  3. ermm.. betul juga tu.. but don't judge the blog by it's followers..hehehe
    tahniah bro..nak hampir 2000 dah tu =)

    BalasPadam
  4. Katanya: "Nak follower byk byk. baru bes. baru la rase bile becerite tu. ade yang membace. sekarang ni rase macam cerite kat dinding." dari: http://farteenkmz.blogspot.com/2011/05/blog-kurang-dari-300-follower.html

    cis boleh pulak lupe i. rotan seratuslapanbelaskali kang. haha.promote blog i lagy okeyh. promote seratus kali. tapi panjang panjang sikit :P hehe

    BalasPadam
  5. eheee..

    tahniah la abg BK..
    aieda pulak menanti follower yang ke-1000...:)
    jauh lagi..

    NGEEE~

    BalasPadam
  6. Terima kasih ... anda semua buat saya sungguh seronok berblog dan mencari idea dalam penulisan entri.

    BalasPadam
  7. hoho lulu pun tgh tunggu angka ke 2000 tu..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement