Salam.
Nampaknya cubaan saya untuk melayakkan diri dalam Blogger of The Year tak membuahkan hasil. Dah jauh sangat ketinggalan, masa awal-awal, leh la gagah dapat top 50. Lama-lama makin jauh ... makin banyak lak nombor .. terbaru dah di tangga ke seratus lebih. Hmmm .... lepas ni nak kurangkan skit la berblog ni.

Kata orang inilah masa nak cool down. Dah tengok dah kelebihan dan kekurangan. So rasanya dah ada signal jelas untuk saya tidak berada di persada dunia blog sebagai blogger utama. Dah ramai yang muncul hebat. Macam ramai yang dah buat, masa kemuncaklah masa untuk berundur sedikit demi sedikit.

Lagipun, kena bagi laluan buat yang lain yang lebih gah, lebih hebat. Dan semestinya untuk memberikan laluan buat blogger baru yang lebih fresh ideanya.

Mungkin lepas ni, nak kurangkan aktiviti berblog ni - selalunya buat 7-10 entri sehari. Dah tepu dah .... adehhh..... 

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. susah nak mengundi tu... kena ada facebook...n...password bagai...ramai orang malas...termasuk la saya..

    BalasPadam
  2. orang kata alang-alang menyeluk pekasam biar ke pangkal lengan...

    berpantang menyerah sebelum kalah.

    BalasPadam
  3. xbest la lps ni, tp abg punya alasan tersendiri..jgn berenti terus dah la..hehe.. kesian kt kami yg duk hari2 masuk jengah BK ni..kami sentiasa mnharapkn info dr kupasan hasrulhassan

    BalasPadam
  4. rilex la der..belom kiamat lagi ( kias ) ahakss..bak kata orang blog : terfofular blom tentu blog dia bagus dan best..tak payah dah berlumba2 untuk nombor2..buat down jer kan? ingat der nak survey2 jer dalam blogger of the year tu..rupanya betul2..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement