Salam.
Sekadar nak berkongsi info ... dan mungkin sebagai bukti di kemudian entri .. ini adalah ranking Alexa yang diberikan kepada blog 'baru' ini - dengan domain sendiri. Jauhhh ..... dulu semasa menggunakan hasrulhassan.blogspot.com, ranking MY tu dah capai 1200 dah ... kali ni ....fuhh jauh nak kejar tu ....

So, nanti nak tengok segala keberkesanan petua dan tips yang saya buat untuk blog ini, menjadi ke tak untuk turunkan ranking yang diberikan ini ... dan mari sama-sama lihat dalam jangkamasa berapa lama ia akan jatuh dan jatuh ...


Dari info ini, dan berdasarkan perkiraan Alexa, hasrulhassan.com berada dalam rank ke 44,029 pada hari ini .... mengikut susunan trafik di Malaysia ... 

Ini pula target saya .... Alexa Traffik Rank in MY pada bulan berikutnya adalah - 20,000 ... nanti kita sama-sama tengok .. hasil dan keputusan.

Nak compare dengan domain lama? Meh tengok hasil Alexa tentang hasrulhassan.blogspot.com pula .. klik sini: Rank Previous Bangku Kosong.

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. tabik spring same bangku kosong!!!!!!

    BalasPadam
  2. @budakkampung39 Uhh ranking ribu2 pun nak beri tabik ke? Alaaa ..jangan la lagi ... weee .... blum sampai masanya untuk dapat penghormatan seperti itu.

    BalasPadam
  3. sampaikan lagi tip2 yang bergune untok kami blogger baru :-)

    BalasPadam
  4. @hasrul hassanblog bangku kosong ni banyak ilmu2 yang bermanfaat...mesti la kena tabik :-)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement