As-Salam.
Uhhh berlagak yer dapat BE .. nanti ko .. hehehe ... opss .. itu hanyalah ayat propa dari saya, sekadar nak memeriahkan entri. Tiada apa sebenarnya nak bercakap soal Nuffnang ni, saya fikir ramai dah mahir dah. Ramai blogger yang dah buat cashout, dapat BE menimbun. Ada lak dah jadi anak emas Nuffnang dah, dapat adevertorial yang ribu riban. Best? Tentulah ... aishh duit weihhh .. leh bayo broadband .. ate tak nak?

Saya secara serius sekali kata, saya tak ada BE atau Buffered Earnings yang dok ramai blogger selalu syok dan war2ka dalam entri mereka. Walaupun cam bijak bebenor berkata tentang tips untuk dapatkan pendapatan hebat dari Nuff ... jujurnya saya belum lagi cashout sesen pun lagi. Bukan sebab banyak duit dalam akaun, tetapi ate belum cecah paras untuk saya buat cash out.

Dengki dan iri hati ... uhh taklah. Saya gembira je ramai yang leh jana pendapatan dari blog. Baguslah gitu. Itu ibarat satu bonus. Dan ia sedikit sebanyak menyeronokkan para blogger untuk terus berblog.


Tetapi sejak akhir2 ni, makin ramai lak bloggger yang tawar hati dengan Nuffnang ni. Hmm sebab apa, saya masih belum pasti, tapi ada je blogger yang dah buat kesimpulan sendiri. Dan bila fikir2, mungkin ada betulnya. Itu kata mereka ... kepada sesapa yang ada BE tu ... uhhh ligat je cari trafik .. hehehe .. tak lepaskan peluang dapat BE dari Nuffnang (uhh bila la saya nak ada BE ye?).

Mungkin ada yang membaca nak tahu tips2 berkaitan Nuffnang ni, hmm saya tak nak la repost, tapi jika sudi dan nak tahu juga, bolehlah baca entri berikut:


Entri ini mungkin berguna untuk newbie yang nak jana pendapatan dari Nuffnang. Macam saya ... awal2 dulu memang ghairah giler .. tapi sekarang .... ia sekadar hiasan dalam blog selain untuk saya tahu apa2 yang menarik dari Nuffnang. :) - Ohh agaknya sebab saya sendiri klik nak tengok iklan tu la yang buatkan saya tak dapat BE .. hehehehe... lalaaalla .....

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. saya pun belum pernah merasa dapat BE dari nuffnang..huhu..jeles2..haha..sabar je la

    BalasPadam
  2. keh3...sebenarnye tak tau pape pon pasal BE ni...cume paling best bile UV meningkat...tu jer sebab kalo cek nuffnang keh3

    BalasPadam
  3. mcm x dek hrapan jer nk dpt duit dri nuffnag..traffic pun x sesak mne..hihihi
    heartbeat tu pun bru 4 sen..ayooo...sodey btl..

    BalasPadam
  4. Nuffnang ooo nuffnang. kena byk bersabar ni..heheh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement