As-Salam.
Tersenyum2 saya bila baca entri seorang sahabat ni. Tapi betullah jugak ...  kalau ada penaja best cam Nuffnang ke, cam Innity ke ... cam sapa lagi? Erkkk ... bergabung la kan .. buat satu anugerah buat blogger la plak. Dah untung ribu2, juta2 sebulan ... skit2 kasik la buat program ke apa ke. Sponsor ads kan banyak. Kan kan?

Kalau anugerah cam ni ada .... berbaloi ke untuk dibuat? Atau ia hanya sekadar syok2 dalam dunia blog? Uhh .. kalau ada yang sudi .... perghhh ...blogger jalan red carpet .. kat mana? Heh ... satu lagi gamaknya fesyen apa la yang bakal menonjol? Adehhh ... saya dah pusing2 dah kepala ni dok pikir ... ehh pikir ke? Berangan ada la ...

Mungkin dan tak mustahil satu hari nanti akan ada anugerah macam tu. Yang tak memungkinkan adalah tak ada sponsor dan pihak yang sudi nak buat secara grand. Mungkin lepas ni .. Berita Harian leh buat tambahan satu kategori .... Blog Paling Popular .... tak perlu blogger ...blog pun dah cukup ok dah sebab takut nanti bila blogger jalan atas red carpet .. semua akan tercengang2 ... di sebalik wajah2 selebriti lain. :) Ohh tapi .. tapi ... ada je blogger yang dah jadi selebriti.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement