Salam.
Bangku Kosong bukan satu-satunya blog saya ... saya ada beberapa blog lain. :) Tapi saya kasik perhatian lebih kat sini .... sebabnya .. hmm sebabnya trafik sini berganda2 dengan blog-blog lain tu.

Kalau korang perasan, blog yang selalu saya promot dalam Bangku Kosong adalah Lensahasrul. Hmm dah jenguk2 ke blog saya yang itu tuu? Hmm segalanya gambar. Kat blog tu, saya tak banyak cakap .. tak banyak ngomel, saya biarkan gambar bercerita sendiri. Agak2 nak tengok gambar-gambar yang saya tangkap .. bolehlah layan kat sana.

Hmm sebagai teaser ... saya berikan beberapa foto dari blog tu. :) Saya bukan pro photog ehh .. saya suka2 ...sekadar hobi .. so faham2 je la kalau gambar tak cantik mana.




Gambar-gambar nak tgk jelas .. klik . saiz beso .. :)

1 Comments

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wahh!!
    saya punya godang dah lama berdebu!!
    lama dah xmeng heret kesana ke marii!!
    wee!!
    xsobaw nak aktif2 balik..
    jom sharing2 pasal ni..
    i likee!!


    salam singgah dari mummy weiyda❤
    keep it up blogging ya dear❤
    ‎(◕‿◕✿)

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.


Previous Post Next Post

Advertisement

Panduan Bisnes di Shopee

Advertisement


Rahsia Bisnes Tudung

CAPAI IMPIAN ANDA JADI KAYA BERJAYA!!

Impian Nak Jadi Founder Produk Jenama Sendiri? Nak Tahu Senarai Kilang yang Sediakan Produk OEM? Nak Belajar Tips Pasarkan Produk Sendiri? Segalanya Tersedia untuk Anda!! - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement



Panduan Ternak Kambing