Salam semua bloggers yang datang awal pagi.
Empunya blog ini adalah orang yang antara pertama memberikan komen dalam blog Bangku Kosong. Ye .. orang pertama .... tak ke special tu? Dialah yang paling berani memberi respon ... terhadap satu entri saya yang memang di awal2nya paling tinggi ratingnya. Dia meninggalkan komen di entri berikut: [Sejarah Tamadun Dunia Satu Penipuan Terbesar].

Memang terbukti dia sangat berani dalam mengutarakan pendapatnya walaupun hanya berkata:
"awak,,,seriously sgt sensitif,,,sy terkedu membaca nya,,,tiba2 rasa diam sebentar "  
Ternyata ... entri berkenaan yang ada 675 pageviews (setakat entri ini ditulis) .... hanya menerima beberapa komen dan dia adalah terawal yang komen. 
Benar. Anda mungkin terkedu macam dia ... dan macam saya apabila saya mula2 membaca artikel berkenaan. Jom follow blog dia .... sebab blog dia blog yang jujur dan berani. KLIK SINI untuk terjah.

Dialah blogger Dak Pipi Merah-Mimey !

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. nak follow dak pipi merah la pula...

    BalasPadam
  2. huh...wow.. tambah knowledge lagi niy... tapi.... dah pernah terbaca artikel tentang niy dulu...

    BalasPadam
  3. whoaa~~ awak,,, sy ingt ag entry ni,,, huhu,,, mase tu tgok waktu malam kot,,ade video skali kn? meleleh air mata siket tgok entry ni,,,huhu,, thanks yea! ;)) keep blogwalking! ^^,v

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement