Salam ..
wahh hebat nih .. baru setahun .. tapi blog ini dah ada lebih dari 1000 followers. Jeles? Heh .. ikut mulut: "EHh kenapa nak jeles .. tak lah!" .. tapi dalam hati saya kata: "UHh camna tu... eii jeles ni!" ... hahaha ...

Blog yang saya maksudkan ialah blog ini: Blog Anna Boleyn. Tapi biasalah .. kalau anda rajin berblogwalking .. komen2 di entri2 .. tentulah anda akan punyai ramai follower, itu satu aspek la .. lagi satu .. yang saya perasan la .. kalau blogger tu ensem dan lawa .. sure akan ramai peminat. Tak perlulah saya perjelaskan lagi dan berikan blog2 yang saya maksudkan... anda pun dah sendiri maklum.

Tapi betulke? Tak jugak kan .. ada blog tak nampak pun muka blogger tersebut .. tapi tetap hebat .... tetap ramai follower ... ini adalah kerana isinya hebat dan mengiurkan .. maksud mengiurkan tu adalah ia boleh mengundang orang lain untuk singgah dan baca entri .. lantas ... teringin untuk ketahui perkembangan entri yang lain ... yang juga bakal mengiurkan. :) ....



Itu anggapan saya la .. yang mungkin juga adalah mitos semata-mata. Yelah .. sebabnya ada blog yang lucah tak ramai pun follower ..... sebab malu kot nak muncul sebagai follower di blog-blog lucah ni .. tapi ngeeeeee .. baca gak entri yang tak berpaekdah tu. Dan ohhh .. apa kejadahnya buat blog lucah tu? Ishhh jangan naya orang la .. cukup2 la buat blog yang tak pekdah .. tempel gadis2 seksi tanpa kerelaan mereka .. tanpa pengetahuan mereka ... sampai ada sanggup letak gambar bogel yang tak baik untuk kesihatan lahiriah.

Tapi blog ini bukan blog lucah yer ..bukan blog gambar bogel .. tapi blog yang tulen .. dari coretan hati yang tulen .. klik sini untuk terjah.

**p.s: Sapa2 blognya baru setahun jagung .. .leh tinggalkan link kat entri ni .... tu kat ruang komen.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. setahun jagung pun belom. baru 3 4 bulan bercucuk tanam. agagaga...

    BalasPadam
  2. hye hasrul..wah, nasib baik perasan msg kat shoutbox. thanx a lot. hmm~ orang lain yg blom smpai stngah thn pon boley capai tau follower 1000. lagi cepat. klu mcm hana, dulu selalu blogwalking. Setiap hari blogwalk dekat blog yang berlainan. so, kat situ dah kenal blogger baru... dan meramaikan follower. :) btw, thanx a lot sbb sudi review HLN. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement