Blogger Malaysia ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri 1436H/2015. Alhamdulillah, sebelum ini saya telah pun berkongsi beberapa ucapan daripada blogger Malaysia menerusi entri Blogger Malaysia Ucap Selamat Hari Raya (Part 1) yang menampilkan beberapa blogger kacak dan cun di Malaysia.

Kali ini, saya akan kongsikan lagi beberapa ucapan Raya 2015 daripada beberapa blogger dari Kelab Blogger Belia untuk tatapan pengunjung dan pembaca khususnya rakan blogger yang lain.

Blogger Malaysia Ucap Selamat Hari Raya (Part 2)

Blogger Mia Kassim - shumie-dz.blogspot.com

Blogger Malaysia Ucap Selamat Hari Raya (Part 2)
Ucapan: "Salam Aidilfitri, maaf dipinta jika ada yang terkecil hati dengan apa yang dibaca. Buat semua rakan2 blogger dari Mia-Memories of Mine, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Kenangan yang manis semuanya tersimpan kemas dalam kotak memori."

Blogger Nur 'Aliah Nadhirah - montelcat.blogspot.com

Blogger Malaysia Ucap Selamat Hari Raya (Part 2)
Ucapan: "Selamat Hari Raya Aidilfitri 2015 buat semua kawan2 terutama kawan2 baru dalam dunia blogging. Sebagai seorg cina muslim selama 22 tahun, inilah lebaran yang terbaik buat kami. Semoga segala urusan kita dipermudahkan dan riang ria dihari raya. Jom kita kawan2...."

Blogger Chinta Artie - www.kakgojes.com

Blogger Malaysia Ucap Selamat Hari Raya (Part 2)
Ucapan: "Selamat hariraya aidil fitri buat semua rakan blogger"

Blogger Rozita Abdul Rahman - rozita-ceritaita.blogspot.com

Ucapan: "Selamat hari raya aidilfitri dr blogger Cerita Ita..semoga kita semua terus dilimpahi rahmatNya..amin.."

Blogger Aryn Fadz Lee - www.keluargahebat.com

Ucapan: "Kami sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat keluarga, rakan, saudara mara dan semua pembaca serta follower blog kami.Tidak lupa juga pada HH sbb sudi siarkan gmbr kami sekeluarga. Moga Syawal ini Silaturrahim kita akan terus berkekalan."

Blogger Faizal Anuar PJ - www.faizalpj.com

Ucapan: "Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya dan keluarga belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur. Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya. Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezeki yg tidak disisih. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Dari saya Faizal dan keluarga."

Blogger Wan Syahirah - syiralokman.blogspot.com

Ucapan: "Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin"

Blogger Ibae Zaini - ummikhalifstories.blogspot.com

Ucapan: "Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin. Taqabballahu minna wa minkum."

Blogger Azlinda Alin - www.azlindaalin.com

Ucapan: "Selamat Hari raya maaf zahir batin untuk semua pembaca blog HH dan blog www.azlindaalin.com. tak lupa juga sanak saudara sahabat handai"

Blogger Noriza Abdul Rahman - www.mommavogue.com

Ucapan: "Saya Noriza ingin mengucapkan salam lebaran salam aidilfitri kepada semua umat Islam..semoga Aidilfitri ini akan mengeratkan hubungan silaturrahim kita sesama insan.."

Alhamdulillah, saya sudahpun senaraikan 10 rakan blogger yang telah sudi berkongsi gambar raya selain ucapan khas Hari Raya 2015.

In Sha Allah, masih ada lagi rakan blogger yang telah hantarkan kepada saya gambar dan ucapan raya yang belum saya terbitkan. Nantikan di post yang akan datang.


Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement