Income blog RM3000 sebulan menerusi job review Advertorial.MY? Alhamdulillah, semakin ramai blogger yang sudah mendaftar untuk mendapatkan job review daripada Advertorial.MY ini. Saya sendiri telah mendapat beberapa job review menerusi program khas untuk blogger Malaysia ini.

Peluang masih lagi terbuka luas untuk blogger Malaysia mendaftarkan diri dalam program ini. Program yang membolehkan blogger Malaysia mendapat job review daripada pengiklan yang berminat. Job review yang dibayar sehingga RM300 untuk satu post yang ditulis di blog, uhhh tak mo ke?

Income Blog RM3000 Sebulan Menerusi Advertorial.MY

Income Blog RM3000 Sebulan Menerusi Advertorial.MY
Setiap blog yang mendaftar dengan Advertorial.MY akan dapat peluang untuk terima income menerusi penulisan berbentuk advertorial di blog, iaitu menulis satu review untuk produk atau bisnes pengiklan. Dengan mengiklankan blog anda di Advertorial.MY, blog anda ada kemungkinan untuk menjana income sehingga RM3000 sebulan!

RM3000 sebulan?

Yeap, anda sebagai blogger boleh dapat income blog sehingga RM3000 sebulan menerusi Advertorial.MY. Mari cuba simple calculation berikut:

Blog anda kenakan caj menulis review sebanyak RM100 untuk satu post. Jika seminggu blog terima 3 tawaran job review menerusi Advertorial.MY. Maka, seminggu sudah terima RM300. Sebulan ada 4 minggu, sudah boleh menjana sehingga RM1200 sebulan.

Ok. Itu jika anda caj serendah RM100 untuk satu review pengiklan. Jika RM250 untuk satu review atau post?

RM250 x 3 job x 4 minggu = RM3000!

Bagaimana pula seandainya anda terima lebih daripada 3 tawaran job review seminggu? Dan bagaimana pula anda letakkan harga caj penulisan job review anda sehingga RM500?
Income Blog RM3000 Sebulan Menerusi Advertorial.MY
Semua itu bukan mustahil seandainya anda yakin dengan kelebihan blog anda. Ia boleh dicapai. Menerusi kelebihan yang ada pada blog, dan cara anda menulis review boleh memberikan pulangan yang lebih baik kepada pengiklan, memang ada pengiklan yang sanggup bayar anda sehingga RM500 untuk anda tulis satu job review atau advertorial mengenai mereka.

Jika anda kurang yakin atau merasakan caj dikenakan tidak berbaloi untuk diberikan kepada pengiklan, boleh sahaja bermula dengan caj menulis review yang lebih murah, iaitu bermula dengan RM30 sebagai contoh.

Daripada caj yang dianggap sebagai 'harga permulaan' servis anda untuk pengiklan, anda kemudiannya boleh naikkan harga atas testimoni yang ditinggalkan oleh pengiklan terhadap servis anda.
Income Blog RM3000 Sebulan Menerusi Advertorial.MY
Hoho ... testimoni inilah yang akan bantu blog anda untuk jana income sehingga RM3000 sebulan, in Sha Allah.

Servis terbaik pasti akan diberikan ganjaran terbaik. Usaha kuat anda pasti berbaloi jika ia dilakukan bersungguh dan penuh tanggungjawab!

Daftar blog anda dengan Advertorial.MY, dan mula promosi servis menulis review Advertorial.MY ini.

Untuk info, blog yang sudah mendaftar dengan Advertorial.MY setakat entri ini ditulis baru ada 47 blog, jadi peluang masih dikira sangat cerah untuk blog anda terima tawaran kerja job review dari pengiklan yang berminat.

Nak jana income blog tak?



11 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. teruja .sungguh bertuah..rezeki besar..alhamdulillah ya Hasrul..orang iklhals dan tak lokek ilmu ha ini lah blogger tu hasrul Hassan..tahniah

    BalasPadam
  2. Hebat tu Bro HH. Nak cuba jugak. Tahu wlaupun susah sebenarnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba. Apa yang penting ialah bagaimana nak ketengahkan blog dalam Advertorial.MY tu supaya pengiklan nampak kelebihan blog .. barulah yakin mereka nak tanya pasal servis job review.

      Padam
  3. Hari tu ada 60 blog, tadi semak dah tinggal sekitar 47 je. Mungkin ada iklan yang dah tamat tempoh lepas tu blogger tu masih belum renew listing agaknya

    BalasPadam
  4. hebat-hebat semuanya..hohoh..tak lama lagi nak join juga..ehehe

    BalasPadam
  5. Best la info ni.
    Insyaallah dimanfaatkan..ilmu yg bermanfaat

    BalasPadam
  6. rasa belum lagi..harap ada rezeki lebih selepas ini sebagai modal..

    BalasPadam
  7. kalau mendaftar memang akan confirm dipilih pengiklan ke? atau bergantung pada traffic blog?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ia bukan bergantung dengan trafik blog. Ia bergantung dengan cara bagaimana nak yakinkan pengiklan untuk dapatkan servis. Kena tulis deskripsi ayat-ayat paling best agar pengiklan terpikat nak berikan job review.

      Padam
  8. So far dah berapa job bro dapat dari advertorial.my ni? Tentu dah banyak kan bro?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada la sikit2 .. :) rezeki yang diberikan, saya terima seadanya.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement