Iklan Hari Raya 2014 TV Al-Hijrah - Ini pertama kali saya melihat iklan hari raya dari TV Al-Hijrah. Agak menarik pada pendapat peribadi saya. Disulam dengan lagu baru dari Fynn Jamal, bertajuk Biar, iklan raya 2014 daripada TV Hijrah ini ada satu sentuhan sentimental yang boleh menggamit rasa.

Sebuah iklan raya berbentuk cerita, mengisahkan ayah (walid) yang meninggalkan warkah pesanan buat anak-anak perempuannya. Perghh garang oo si walid. Garang kerana mahu menberikan didikan terbaik buat anak-anaknya. Siapa ayah yang tidak mahu melihat anak-anak gadisnya terdidik dengan baik.
Iklan Hari Raya 2014 TVC Al Hijrah
Hmm sedikit terkesan juga di hati memandangkan saya juga seorang ayah kepada seorang puteri dan dua putera.

Layan dulu, dan berikan pendapat anda nanti ye.

TVC Iklan Hari Raya 2014 TV Al-Hijrah


Jadi macamana dengan tontonan iklan raya 2014 TV Al Hijrah ini? Best ke tak best? Ada nilai sentimental tak pada anda?


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

4 Komen

nak raya ni..mcm2 jenis iklan ada :)

Reply

Mungkin agak lebih terkesan buat yang menghadapi situasi yang sama.

Reply

Kann .. ada yang sedih2 .. ada yang kelakar .. ada yang seronok ...

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.