Petronas memang bijak. Setiap video atau TVC yang dihasilkan mesti menggamit. Ada cerita yang dipersembahkan. Tetapi biasalah, kadangkala video yang dihasilkan nampak molek, ada juga terbabas daripada realiti sebenar. Hehehehe... ini saya rujuk kepada 'kemarahan' seorang blogger terkenal Malaysia yang nampak seperti tidak puas hati dengan video Petronas Merdeka 2013 ini.

Apapun, saksikan dulu video berdurasi hampir 4 minit ini sempena sambutan hari Kebangsaan Malaysia ke 56.

Video Merdeka 2013 Petronas



Dan ini apa yang saya katakan mengenai komen daripada seorang blogger yang cukup panas pedih dengan komen menusuk jiwa .. hehehehe....
Heh... blogger yang saya maksudkan tu .. Obefiend - blogger terkenal dengan blogserius.blogspot.com dan juga Amanz Network.

Apa macam? Benar atau tidak apa yang dikata blogger ini?

Anda boleh tengok lagi komen-komen yang ditinggalkan di sini - Video Lengkap Merdeka 2013 oleh Petronas




Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

2 Komen

tengok dah iklan tu.. iklan ni terbaik, sebaiknya jgn cari salah tapi cari mesej apa yg nk dismpaikn..

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.