Salam semua bloggers.
Antara gengblogger yang selalu singgah sini, dan selalu gak komen entri2 dalam blog saya. Terima kasih saya ucapkan kepada blogger bernama Mas Saari.

Bukan mudah nak buat orang selalu singgah baca entri carca marba cam blog saya ni. Tak tentu arah. Saya seronok bila orang meninggalkan komen penuh isi, saya benar-benar seronok...serius. Kerana itulah saya tampilkan blogger yang gitu dalam entri. Salah ke saya wat ni? Tak kot ...:)

Mlam ni saya singgah blog Mas Saari .. terubat rasa nak tgk belon panas Putrajaya. Saya memang nak pergi ... banyak kali dah .. tapi tak kesempatan. Tahun-tahun sudah .. dah ada kat Putrajaya tapi termiss je .. selalu gitu. Selalu je termiss sehari dua. Argghhh .... memang Mas Saari buat saya tak keruan la .... belon panas ... nak naik .. nak ambik gambar dari atas awannn .. uhh ngidammm nih.

Saya ada adik ipar tinggal kat sana, kawan2 saya pun ramai di Putrajaya, dan salah seorang adalah seorang PTD! Tabik la saya kat orang kerja PTD ni .. hebat sungguh!

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. hehehe...terima kasih hasrul
    segan pulak saya!

    pergilah bawak anak2...esok last day tau!

    BalasPadam
  2. @mas saari Kalau dekat ..memang bawak .. tapi jauhhh ... saya kat utara .... nak ke Ipoh pun dah berpeluh walaupun pasang ekon dalam keter .. apakan lagi Putrajaya!

    BalasPadam
  3. ooo ye ke?
    nak buat camne kan..xpe tgk je gambar kat blog Mas tu..boleh gak buat pengubat duka! heheheeh..

    BalasPadam
  4. sonoknye kalo dpt nek belon panas tu..
    heheh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement