Ohh hari ini saya dapat satu rahsia. Rahsia ini diberikan kepada saya melalui email yang dikirimkan kepada saya. Mungkin ada yang dah tahu petua dan rahsia ini. Mungkin agak segan nak berkongsi secara terang-terangan ... hanya sekadar mungkin. Tapi tak apa .. saya tak lokek. Ini bukan ilmu saya .. ini ilmu yang disampaikan kepada saya .. jadi kenapa harus saya simpan? So saya sebarkan. :)

Untuk entri kali ini, saya kongsikan tentang rahsia jari wanita .. wow .. jari pun ada resia ehhh ... hmmm itulah ... tubuh anggota kita dah cukup sempurna dengan yang tersurat ... makin jadi hebat dengan benda yang tersirat. Apa pun .... ini sekadar pengetahuan sahaja. Sejauh mana benarnya ... tuan-tuan sendiri yang adili.

Rahsia Jari-Jemari Seorang Wanita

Tahukah wahai kaum lelaki.. tubuh badan wanita dapat kiaskan dengan melihat pada jari mereka?…. ini merupakan petua orang lama sebenarnya. Sebab itu, dalam adat orang Melayu, ada adat menyarung cincin .. terutama untuk pertunangan.

Menerusi jari, seorang bakal suami atau bakal mak mertua boleh mendapat petunjuk tentang bakal menantunya. Ini petuanya.. (Sila rujuk jari telunjuk dan jari tengah wanita itu)

  1. Jari yang gemok di pangkal dan runcing di hujung menunjukan wanita bertubuh “A” dada kecil tetapi punyai bentuk punggong dan betis yang besar. Dikatakan boleh menjadi gemok bila dapat beberapa org anak. Andai badan tak dijaga dengan elok .... akan sukar untuk kembali ke asal balik .....
  2. Jari yang sama besar dari pangkal hingga ke hujung. Tubuh wanita ini kira ngam-ngam soi.. balance from top to bottom. Walla begitu .... kalau gemok pun mudah nak kurus balik bila lepas berkahwin. Kalau gemok pun disebabkan tulang rangka yg besar.
  3. Jari yg nampak sama besar tetapi kecil sikit di pangkal. Ini bermakna punggong wanita cenggini adalah kecil sikit dari saiz dada dia. Ini dikira cam type “A” tetapi terbalik aje.

Dah dapat petua ringkas ni . ...

Bagi tubuh lelaki .. tak yah kaji sebab memang akan jadi gitu gak ... kawin tak kawin .. makin lanjut usia .. makin kedepan jawabnya .. mengalahkan wanita yang pregnant seadanya. :) hahahaa..


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement