Satu lagi peluang best untuk dapat ganjaran secara percuma dengan menjawab survey online. Kali ini saya nak perkenalkan kepada anda, peluang yang serupa daripada Your Voice. Jika sebelum ini, saya dah perkenalkan beberapa laman web jawab survey online seperti PanelPlace, Toluna, Vase dan juga Gloviss .. kali ini saya nak perkenalkan platform Your Voice.

Seperti kebanyakkan platform buat duit dengan jawab survey online yang lain, Your Voice menyediakan peluang kepada anda yang sering aktif berinternet untuk menjana income sampingan selain mendapatkan ganjaran menarik menerusi survey-survey online yang disediakan.

Jom Dapatkan Ganjaran Dengan Jawab Survey Your Voice

 Jawab Survey Your Voice
Your Voice, seperti platform menjawab survey online yang lain, merupakan sebuah komuniti online yang menyediakan peluang kepada ahlinya untuk memberi serta meluahkan pendapat tentang pelbagai perkara, termasuklah isu semasa, berkaitan produk dan juga servis.

Menerusi Your Voice, pendapat anda akan diambil kira untuk membantu syarikat jenama besar untuk menentukan kualiti jenama dan produk mereka, bentuk penyampaian, pemilihan serta penentuan harga barangan dan servis yang mereka sediakan.

Daftar Percuma

Dengan menjadi ahli Your Voice, tanpa sebarang bayaran atau yuran .. anda akan dibayar atau diberikan ganjaran kerana masa yang anda peruntukkan untuk menjawab survey-survey online yang disediakan.

Daftar percuma di sini - https://invol.co/clfg0d


The Your Voice panel is an online community that provides members a way to voice their opinions on current affairs, products, and services. When you join this panel your input will influence the way manufacturers and retailers determine the quality, presentation, selection and pricing of their goods and services... and you will be rewarded for your time.

Setiap survey akan dihantar menerusi email yang telah anda daftarkan di Your Voice. Anda bebas samada untuk menerima atau membiarkan sahaja tawaran menjawab survey yang dihantar kepada anda. Tiada paksaan.


Tetapi, kalau anda rajin dan ada banyak masa terluang untuk dihabiskan di pelayar internet, saya syorkan anda untuk jawab survey diberikan .. walaupun ia cuma survey biasa.

[Dah Cuba?] Cara Mudah Nak Bina Apps Sendiri di Google Play, dan Jana Income USD Berterusan Tanpa Had

Cara Daftar Your Voice

 Jawab Survey Online Your Voice Dapat Ganjaran

  1. Terus ke link pendaftaran percuma Your Voice di sini - https://invol.co/clfg0d
  2. Isi butiran mengenai jantina, nama, email anda dengan benar.
  3. Lengkapkan pendaftaran percuma anda dengan mengesahkannya menerusi email dihantar oleh Your Voice (biasanya beberapa saat selepas daftar).
  4. Isi maklumat tambahan mengenai diri anda selepas anda buat pengesahan, iaitu tarikh lahir dan juga pilihan bahasa.
  5. Ikuti langkah-langkah seterusnya selepas itu, sehinggalah anda diminta untuk memasukkan password pilihan anda.
  6. Selesai daftar. Anda akan diberikan satu survey online mudah berkaitan diri anda, dan diberikan ganjaran mata sebanyak 10 points.

Tempoh masa untuk anda selesaikan pendaftaran percuma jawab survey online di The Voice adalah selama 15 minit.

Anda rasa anda ada banyak masa untuk dihabiskan di internet? Mengapa tidak isi butiran anda untuk mendaftarkan diri dengan Your Voice ini.

Ganjaran Dari Platform Jawab Survey Your Voice

Ganjaran-ganjaran di bawah mungkin menjadi milik anda bila anda aktif mengumpul mata dan menjawab survey online di Your Voice.

Ganjaran menarik dari jawab survey online Your Voice
Mata Ganjaran Menarik  Jawab Survey Online Your Voice


Internet - Lubuk Dapat Duit dan Ganjaran Percuma

Sebenarnya ada banyak peluang untuk sama-sama dapat ganjaran apabila kita rajin melayari internet ini. Menjawab survey online adalah salah satu darinya. Ada peluang lain yang berikan ganjaran dalam bentuk baucer penginapan, baucer diskaun, hadiah percuma selain peluang menjana income dalam bentuk duit.

[Dah Tahu?] Rahsia Mendapatkan Harga Penginapan Murah di Hotel Dekat Lokasi Percutian .. Semurah RM2 untuk 2 Malam !!

Cuma antara rajin dengan tak je. Sanggup dengan tak sanggup.

Cara begini peruntukkan masa. Jika nak rasa betul-betul berbaloi, kena susun masa dengan cermat agar peluang yang ada tidak terlepas begitu sahaja.

Jika anda ambil kesempatan ini, saya ucapkan semoga berjaya. :)

9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Balasan
    1. Ya boleh dijadikan side pendapatan .. atau cara nak dapatkan baucer hadiah dan diskaun

      Padam
  2. hai sy dah update profile. mcm mne nk jawab survey yang lain

    BalasPadam
  3. Bang saya nak tanya baucer tu kalau dah dapat nak ambil dekat mana

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement