Anda newbie dalam dunia blog Malaysia? Masih tercari cara nak jana income sampingan menerusi blog, menerusi teknik paling mudah? Apakata anda daftar blog anda untuk dapatkan income menerusi Google Adsense. Platform ini adalah platform terbaik untuk blogger jana income secara sampingan. Paling best, anda dibayar dalam USD terus ke akaun bank anda!

Google Adsense dah menjadi antara sumber utama buat duit bagi hampir semua laman web dan blog yang ada di internet. Malah, anda juga boleh dapatkan income menerusi laman web Youtube dengan Google Adsense, selain menerusi Google App Store menerusi Admob (cabang Adsense).

Diskaun RM20 Untuk Panduan Adsense Revive

Diskaun RM20 Untuk Panduan Adsense Revive
Saya sebenarnya ingin bantu lebih ramai blogger Malaysia terutama yang baharu sahaja buat blog mereka sendiri untuk jana income sampingan. Alhamdulillah, menerusi blog ini dan juga beberapa panduan yang saya kongsikan, telah ramai blogger baharu yang berjaya mempunyai akaun Adsense penuh mereka sendiri.

Bila dah ada akaun Adsense penuh ini, mereka boleh terus buat duit USD menerusi 3 saluran utama ini:

  1. Blog - konten bertulis
  2. YouTube - video
  3. Google Play - aplikasi


Semuanya dibayar oleh Google Adsense dalam USD! Tak perlu nak minta cash-out, ianya akan automatik masuk ke akaun bank anda apabila mencecah jumlah USD100 setiap 21 hb setiap bulan.

Jika anda gunakan akaun CIMB, anda akan nampak duit yang telah diperoleh dalam masa 1-2 hari sahaja. Jika anda gunakan Maybank, anda akan nampak duit tersebut dalam tempoh 3 hari selepas terima email pembayaran Adsense.

[Dah Baca?] Jana Income Pasif USD Menerusi Apps Games di Google Play

Sebenarnya tak susah pun nak apply akaun Google Adsense (full account) ini. Cumanya ramai yang ambil sikap terlalu sambil lewa tanpa endahkan beberapa terma dan syarat ditetapkan. Walaupun permohonan Adsense ini ambil masa tak sampai 5 minit, tetapi ramai yang tak approved kerana tak melihat dulu tatacara betul semasa membuat permohonan.

Baca Tips Adsense Dalam Blog Ini

Saya dah banyak post dan berikan tips untuk dapatkan akaun Adsense ini. Malah, saya juga berikan beberapa tips yang boleh meningkatkan income USD dalam Google Adsense menerusi blog.

Buat sesetengah, yang rajin .. mungkin boleh gunakan segala tips tersebut untuk mula jana income USD di blog masing-masing. Tetapi, kalau nak cara mudah dan pantas, nak tahu cara terbaik nak memohon Google Adsense, saya syorkan anda gunakan Panduan Adsense Revive.

Panduan ini ditulis oleh rakan blogger saya yang dah lama bergiat dalam dunia online ini, malah dah jana ribuan ringgit menerusi blog. Dua buku tulisannya telah diterbitkan oleh PTS, dan mempuyai kredibiliti untuk berkongsi pengalamannya buat duit blog dengan anda.



Untuk tempoh terhad, anda boleh dapatkan Panduan Adsense Revive ini dengan harga RM20 lebih murah daripada harga yang ditetapkan beliau. Jadi, instead anda bayar RM80, anda cuma perlu dapatkan panduan ini dengan harga RM60 sahaja.
Gunakan kod - "HasrulHensem

Kalau anda tak gunakan kod di atas, anda takkan dapat potongan harga ni. Jadi, pastikan anda gunakan dan isi di ruangan yang disediakan.

Anda rasa anda perlukan panduan ini? Boleh dapatkan menerusi link ini - Panduan Adsense Review untuk NEWBIE

Oh ya, panduan ini tak berapa sesuai buat mereka yang memang dah ada info berkaitan Adsense ni. Namun, tak salah pun untuk membaca ebook ini. :)


1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement