Best Borneo Car Rental. Kalau anda berhasrat bercuti ke Sabah, yang dikenali seluruh dunia sebagai Borneo, dan mahu menikmati percutian anda sama seperti berada di Semenanjung dengan menaiki kenderaan sendiri, maka cuba lihat apa yang ditawarkan oleh Best Borneo Car Rental.

Memang seronok jika boleh melancong ke Sabah dengan menaiki kenderaan sendiri. Apatah lagi Sabah mempunyai 1001 tarikan unik dan tersendiri yang sememangnya lebih mengujakan andai dapat menerokainya dengan berkenderaan sendiri.

Best Borneo Car Rental - Perkhidmatan Sewa Kereta DPercayai di Sabah

Best Borneo Car Rental  - Servis Sewa Kenderaan Terbaik di Sabah
Best Borneo Car Rental adalah sebuah syarikat yang menyediakan servis sewaan kereta di Sabah yang dipercayai. Dari track record bersandarkan pengalaman mereka yang telah mendapatkan khidmat servis kereta sewa dari mereka, semuanya berikan ulasan yang tip-top dan merekomendasi servis disediakan.

Review Serta Komen Positif Dari Pelanggan

Anda boleh lihat sendiri komentar serta review positif yang telah diberikan oleh para pelanggan Best Borneo Car Rental di TrustedShops.

Antara komen diberikan ..
I've been using BBCR KK service on April 2017. Booking process was easy with immediate response. I've booked Perodua Bezza with an affordable price for 2D1N trip to Kundasang. The car is new and clean. Car drop and pick up service was convinience. Will definitely book with BBCR again when I visit KK next time. - Saari A, Ipoh.
Servis Sewaan Kereta Dipercayai Sabah
Servis Sewaan Kereta Dipercayai Sabah
Dari situ, boleh disimpulkan bahawa servis yang disediakan oleh syarikat kereta sewa Sabah ini memang boleh dipercayai. Antara komen yang diberikan:
  • Kenderaan adalah bersih dan berkeadaan baik
  • Servis penghantaran dan pengambilan kenderaan yang memuaskan
  • Layanan baik oleh staf
  • Respon yang pantas
  • Tiada caj tersembunyi
  • Harga berpatutan, sesuai dengan keadaan kenderaan

Jika saya seorang pelancong luar dan mahu mendapatkan kereta sewa di Sabah, pastinya saya akan menyenaraikan syarikat Best Borneo Car Rental sebagai pilihan utama - berdasarkan pelbagai review positif yang diberikan daripada pelanggan sebelum ini.

Takkan nak mencari syarikat yang masih belum tentu reputasi dan kepercayaan, ye tak? Jadi, jalan paling selamat ialah memastikan mendapatkan servis kereta sewa dari syarikat yang telah ada pengalaman. Lagipun, syarikat ini menyediakan pelbagai seleksi kereta yang baik, bersih dan bebas dari masalah, sesuai dengan bajet.

Harga Sewa Kereta Best Borneo Car Rental (Sabah)

Di bawah ini adalah sebahagian pilihan kenderaan disediakan untuk disewa untuk pelanggan. Ada banyak pilihan disediakan termasuk kenderaan pacuan empat roda (4x4), kenderaan mewah selain van.

Harga Sewa Kereta Best Borneo Car Rental (Sabah)
Untuk senarai lengkap harga sewaan kenderaan di Sabah, selain untuk mendapatkan harga diskaun menarik, boleh terus ke laman web rasmi syarikat kereta sewa ini.

Promosi 5% Cashback dari Best Borneo Car Rental

Dan untuk tempoh ini, anda boleh dapatkan promosi terkini 5% CASHBACK daripada syarikat  menerusi pautan ini - Best Borneo Car Rental - 5% Cashback Promo (klik)

Promosi Menarik Sewa Kereta di Sabah - Best Borneo Car Rental

Untuk info lanjut, sebarang pertanyaan:

Mahu Khidmat Tambahan? Pemandu?

Oh ya, jika anda merasakan anda mahukan seorang pemandu untuk percutian anda di Sabah, anda juga boleh mendapatkannya menerusi syarikat ini. Syarikat Best Borneo Car Rental ada menyediakan perkhidmatan sewaan kereta beserta pemandu.

Semoga post ini membantu, paling tidak untuk memastikan percutian anda di Sabah lebih seronok dan pulang dengan kenangan yang manis.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement