Jika anda buat carian kereta sewa Kuala Terengganu atau car rental in Kuala Terengganu, memang banyak pilihan terbaik yang boleh anda jumpa. Semuanya menawarkan pakej sewa kereta yang menarik dengan harga berpatutan. Namun, salah satu car rental paling best ialah dari Kereta Sewa Kuala Terengganu (KSKT).

KSKT adalah pilihan terbaik jika anda ingin mencari kereta sewa dengan harga berpatutan, sesuai dengan keadaan kereta yang bersih. In Sha Allah, kebanyakan kereta untuk disewakan masih baharu dan paling best, kenderaan dijaga rapi dan berbau wangi. Ramai pelanggan yang memberikan komen positif mengenai servis Kereta Sewa Kuala Terengganu.

Perkhidmatan Kereta Sewa di Kuala Terengganu oleh KSKT

Sewa kereta Kuala Terengganu
Kuala Terengganu memang banyak tempat menarik untuk dilawati. Ia menjadi antara destinasi pilihan untuk percutian kerana adanya deretan pantai yang cantik, ada pulau-pulau yang indah selain tempat shopping kraftangan unik serta batik dan songket.

Ada banyak cara untuk ke Kuala Terengganu. Selain menaiki bas ekspress dan juga berkenderaan sendiri, anda juga boleh menaiki kapal terbang ke Kuala Terengganu. Lapangan Terbang Kuala Terengganu atau Lapangan Terbang Sultan Mahmud yang terletak di Kuala Nerus. Jarak dari lapangan terbang dengan pusat bandar Kuala Terengganu tak jauh, cuma 8-10 km sahaja.

Jika anda mahu jimatkan masa dan lebih selesa, bolehlah bercuti ke Kuala Terengganu dengan menaiki penerbangan. Seterusnya mendapatkan servis kereta sewa dari KSKT.

Aha .. ya, syarikat sewa kereta ini menyediakan servis menyewa kereta dari Lapangan Terbang Sultan Mahmud dan sebaliknya. Anda tak perlu risau, kereta akan siap sedia untuk anda sebaik sahaja anda jejak kaki di Kuala Terengganu dari airport.

Mereka akan hantar kereta yang ingin anda sewa kepada anda di airport. Anda tak perlu susah payah untuk ke pejabat KSKT ini. Segalanya dipermudahkan untuk anda. Itulah sebabnya ia menjadi pilihan best car rental in town .. di Kuala Terengganu.

Kenapa KSKT - Best Car Rental in Kuala Terengganu?

Sewa kereta Kuala Terengganu
Ramai yang mendapatkan servis kereta sewa menerusi KSKT ini kerana sebab-sebab berikut:
✔ Mereka berpengalaman lebih 5 tahun dalam industri sewa kereta.
✔ Kapasiti pelbagai jenis kereta sewa disediakan.
✔ Patuh pada tempahan dijanjikan.
✔ Kualiti servis dijamin terbaik dan pastinya paling best untuk customer!
✔ Staff yang mesra dan berdedikasi.
Customer oriented
✔ Tiada caj yang tersembunyi
✔ Harga murah dan berpatutan

Cara Tempahan Kereta

Antara kelebihan Kereta Sewa Kuala Terengganu ini ialah, anda boleh membuat tempahan segera secara online di laman web - https://umartravel.com.my
Atau mahu berurusan lebih personal menerusi aplikasi Whatsapp - www.wasap.my/60133158080

Atau boleh juga lawati laman web rasmi mereka di sini - https://www.keretasewakt.com atau email pertanyaan anda ke keretasewatrg@gmail.com

Penghantaran Kereta Sewa

Sewa kereta Kuala Terengganu
KSKT menyediakan servis penghantaran dan pengambilan kereta di lokasi yang memudahkan anda, seperti di Lapangan Terbang Kuala Terengganu, Stesen Bas Kuala Terengganu atau ke pilihan homestay yang ada di sekitar Terengganu.

Seperti amalan terbaik mereka, memastikan pelanggan berpuas-hati dengan servis yang disediakan. Pelanggan diutamakan.

Jenis Kereta Sewa

Sewa kereta Kuala Terengganu
Sewa kereta Kuala Terengganu
Ada banyak pilihan jenis kereta disediakan oleh KSKT. Anda boleh mendapatkan kereta dari jenis yang ekonomi sehinggalah ke kereta yang lebih besar dan mewah. Malah, anda juga boleh menyewa van untuk bawa lebih ramai penumpang.

Anda refer sahaja di laman web rasmi atau boleh lihat di Facebook Kereta Sewa Kuala Terengganu.

Tempat Menarik di Terengganu

Apabila dah ada kereta yang boleh dipandu sendiri, maka bolehlah anda pergi ke destinasi dan tempat menarik yang best yang ada di Terengganu ini. Antaranya:

  • Pasar Payang
  • Kompleks Kraf
  • Muzium Negeri Terengganu
  • Taman Tamadun Islam
  • Tasik Kenyir
  • Pantai Teluk Ketapang
  • Pantai Batu Buruk
  • Pulau Kapas
  • Pulau Perhentian
  • Kuala Terengganu Water Front
  • Masjid Putih
  • Bukit Puteri

dan banyak lagi sebenarnya. Anda boleh mendapatkan info tempat-tempat menarik untuk dilawati ini menerusi staff KSKT, in Sha Allah .. mereka pastinya akan membantu anda.

Ambil masa anda untuk lawati tempat-tempat menarik di Kuala Terengganu dengan kereta sewa disediakan Kereta Sewa Kuala Terengganu (KSKT) ini. Semakin lama anda menyewa, harga sewaan juga akan jadi lebih murah.

Memang berbaloi, dan percutian anda pasti akan lebih seronok dan bajet pun tak lari.

Nak dapatkan kereta sewa yang kena dengan bajet anda, terus sahaja hubungi mereka menerusi www.wasap.my/60133158080

Semoga percutian anda di Kuala Terengganu akan lebih seronok dan dikenang selamanya.

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Siapa nak cari kereta sewa murah di Kuala Terengganu .. bolehlah refer post ni

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement