Alhamdulillah, kontest Komentor Ngetop akhirnya capai minggu akhir. Untuk edisi minggu ketiga, saya sudah pun ada dua orang pemenang yang layak bagi menerima hadiah wang tunai yang telah saya sediakan.

Untuk minggu akhir ini, hadiah wang tunai saya naikkan sedikit dari sebelum ini, selain saya berikan hadiah misteri berupa sebuah ebook yang masih belum saya pilih lagi. Huhu .. saya memang banyak koleksi ebook ... semua ebook itu saya beli secara pukal dengan jumlah harga sehingga beribu-ribu ringgit.

Pemenang Komentor Ngetop Minggu 3 (26 - 30 September 2016)

Pemenang Komentor Ngetop Minggu 3 (26 - 30 September 2016)
Ok. Untuk minggu ketiga, pemenang kontest Komentor Ngetop jatuh kepada dua rakan blogger yang sememangnya rajin tinggalkan komen di blog ini. Bukan sebab ada kontest, tetapi memang sejak dari dulu lagi mereka antara yang paling mesra dan paling ringan jari untuk berikan komen.

Hadiah tempat pertama - RM 50 beserta sebuah ebook - Pokok Manggis Depan Rumah (http://www.blogger.com/profile/01185456133759164334)

Hadiah tempat kedua - RM 30 beserta sebuah ebook - Yang Baik (http://www.blogger.com/profile/05794398134340811332)

Memandangkan kedua-dua pemenang adalah pemenang yang sama dengan minggu-minggu sebelum ini, jadi tidak perlulah hantar butiran kepada saya. In Sha Allah, saya akan masukkan wang kemenangan secepat mungkin kepada mereka yang berjaya, dan hantar ebook tersebut menerusi email.

Tahniah kepada dua rakan blogger ini. Kepada yang lain, mungkin ada peluang di lain masa, saya akan buat lagi kontest seperti ini.


5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. syarat menjadi komentar terbaik ini bagaimana tuan ??? apakah dipilih atau yang terbanyak memberikan komentar????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudah tamat kontest ini hanya untuk bulan SEPTEMBERE sahaja

      Padam
  2. Terima kasih bro HH. Semoga dimurahkan rezeki selalu.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Terima kasih bro HH.
    Nampaknya YB tidak berjaya mengekalkan status no. 1. huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah rezeki kita Yang baik. YB dah masuk ke hadiah ni? Saya macam tak masuk lagi..Maaf jika saya tersalah info.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement