Kontest Blogger - Percuma Microsoft Wise Pad W7 Dari Involve Asia dan Lazada. Peluang terbuka untuk rakan blogger yang mahu dapatkan Microsoft Wise Pad W7 percuma dari Lazada Malaysia. Yeap, tak tipu ... jika anda ada blog, anda boleh mencuba kontest yang sedang dianjurkan oleh pihak Involve Asia dan Lazada untuk menang sebuah daripada 5 buah Microsoft Wise Pad W7. Malah, hadiah RM50 turut disediakan. Ini bermakna, ada 10 hadiah menarik yang akan diberikan kepada pemenang bertuah di kalangan blogger Malaysia.

Kontest untuk blogger Malaysia ini berlangsung dari 21 Jun sehingga 11 Julai 2016. Apa yang perlu anda buat ialah dengan menulis dan menerbitkan sebuah entri dengan topik berikut - 5 Perkara Saya Boleh Lakukan Dengan Microsoft Wise Pad W7. Anda boleh tulis artikel atau entri kontest ini samada dalam Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris mahupun Mandarin. Ia mesti dalam 300 patah perkataan.

Kontest Blogger - Percuma Microsoft Wise Pad W7 Dari Involve Asia dan Lazada

Butiran lanjut mengenai kontest ini adalah seperti tertera di bawah ini.

Kontest Involve Asia Lazada 2016
Oh ya, antara syarat penting untuk sertai kontest ini dan menang percuma Microsoft Wise Pad W7 ini ialah, anda perlu memasukkan tracking link Involve Asia untuk produk ini di dalam entri berkenaan. Jadinya, anda perlu mendaftar secara percuma affiliate Involve Asia terlebih dahulu. Link tracking tersebut boleh anda ambil menerusi dashboard Involve Asia.

Perlu Mendaftar Percuma dengan Affiliate Involve Asia

Untuk daftar dengan Involve Asia, anda boleh isi borang percuma yang disediakan menerusi link berikut - [+] Daftar Affiliate Percuma Involve Asia

Jika anda hadapi masalah untuk daftar percuma, boleh baca artikel yang telah saya sediakan untuk rakan-rakan blogger di sini - [+] Cara Daftar Involve Asia @ ShopStylers

Jom sertai, mana tahu boleh menang seperti mana saya menang tempoh hari .. dapat baucer bernilai RM50 kalau tak silap ... terus gunakan untuk shopping di Lazada Malaysia.

Cara Hantar URL Penyertaan

Entri yang telah siap dengan tajuk berkaitan perlu dihantar menerusi email ke alamat berikut - campaigns@involve.asia. Anda akan terima satu email pengesahan penyertaan anda, dan jika terdapat sebarang keperluan untuk ubah entri anda (terutama link ke pautan produk di Lazada), pihak Involve Asia akan hubungi anda segera.

Semoga berjaya.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement