Blog anda bermasalah? Blogspot anda keluar error berikut - bX-qpu6b6? Jika ya, pertama sekali .. anda jangan panik. Buat rileks, cara makanan ringan dan lepak santai. Takkan 24 jam nak berada depan komputer, depan blog anda?

Tahukah anda bahawa masalah blogspot keluar error bX-qpu6b6 ini disebabkan anda terlalu asyik dengan blog anda sehingga anda lupa bahawa terdapat perkara lain yang lebih penting perlu dibuat? Ironinya, masalah ini sering berlaku ketika anda punyai ribuan idea untuk diterbitkan menerusi blog anda, tetapi seolah dihalang oleh blogger .. huhu...

Blogspot Keluar Error bX-qpu6b6?

Dan ianya berlaku pada blogspot saya (blog ini), bukan setakat tidak boleh dipaparkan menerusi browser internet, tetapi masalah ini juga menghalang saya untuk tulis entri baru di dashboard blogspot. Jadi, apa yang perlu anda lakukan andai paparan seperti di bawah keluar?
Blogspot Keluar Error bX-qpu6b6?
Ok, perkara pertama anda perlu lakukan ialah ..
  • Clear cookies browser anda. Atau cara paling mudah ialah dengan menggunakan software CCleaner. 
  • Tutup browser anda, dan restart semula.
  • Jika tak berlaku sebarang perubahan, cuba gunakan Crome Incognito, dan taip url blogspot anda. Jika keluar paparan yang sepatutnya, maka .. blog anda masih selamat.

Ini cuma masalah teknikal yang berlaku pada platform blogspot. Tak perlu anda risau .. anda tidak melakukan apa-apa salah sehingga keluar error bX-qpu6b6 ini. Seperti awal saya katakan tadi, ia mungkin memberitahu anda supaya rileks2 dan ambil masa untuk berehat ... mungkin menonton TV, buat sholat sunat, bermain dengan anak-anak atau tanda bahawa anda perlu pergi bercuti buat seketika.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Perkara ni pernah berlaku pada blig PC..serius risau..salah klik ke...atau apa...macam macam andaian buat..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement