Terfikir atau merancang untuk bercuti bulan Ogos ini? Saya ada kod kupon diskaun Traveloka jika anda nak gunakan. Gunakan kod kupon diskaun ini untuk bercuti dan menempah hotel serta penerbangan dengan Traveloka.

Kod Kupon Diskaun Hotel & Penerbangan Traveloka Ogos 2018

Traveloka - Kupon Diskaun Ogos 2018
Ada dua kod baucer diskaun diberikan oleh Traveloka. Satu untuk diskaun 15% untuk tempahan penginapan di hotel, dan satu lagi kod baucer diskaun 12% untuk tempahan penerbangan anda.

Kod kupon atau baucer diskaun ini sah digunakan untuk bulan Ogos ini sahaja. Jadi, anda kena buat tempahan menerusi Traveloka bermula dari 1 Ogos sehingga sebelum 31 Ogos 2018.

Berminat tak nak dapatkan diskaun hotel dan penerbangan Traveloka ni?

Hotel & Flight Traveloka Coupon Code

Okeh....

Ni dia ...
Kod Kupon Diskaun Traveloka
Kod kupon ini hanya sah digunakan menerusi laman web dan aplikasi Traveloka sahaja ye. Kalau anda tempah kat Trivago misalnya, anda tidak boleh gunakan kod ini.

Diskaun yang akan anda terima adalah sehingga 15% untuk tempahan hotel atau sehingga RM50 (had maksima), dan sebanyak 12% untuk tempahan penerbangan atau sehingga RM50 (had maksima).

Buat Tempahan Bulan Ini Untuk Bercuti Tahun Ini

Anda boleh gunakan kod kupon diskaun Traveloka ini untuk buat tempahan dalam tempoh 1-31 Ogos untuk penginapan dan penerbangan dari 1 Ogos hingga 31 Disember 2018.

Jadi, boleh rancang percutian anda sekarang, dan cari mana hotel penginapan yang menarik untuk anda bercuti nanti. Bila dah dapat, buat tempahan segera dan ambil peluang potongan diskaun yang diberikan.

Oh ya ...

Seperti biasa, setiap satu kod kupon ini adalah untuk satu pelanggan.

Kalau anda nak dapat lebih, boleh minta samada isteri/suami atau anak daftar di Traveloka dan gunakan kod baucer yang sama.

Saya biasa buat, dan memang best dapat bercuti dengan harga penginapan yang lebih murah dari biasa.

Boleh Dapat Penjimatan Extra

Kalau anda bernasib baik, anda mungkin akan dapat double penjimatan sebab kadangkala ada hotel penginapan yang turunkan harga pada hari-hari tertentu, macam saya pernah buat ketika buat tempahan Traveloka di Rockbund Fishing Chalet  - harga bilik RM300 .. leh dapat bawah RM200 tu! Breakfast percuma 4 orang .. hoho .. syok.

[Baca] Tempah Rockbund Fishing Chalet Separuh Harga Guna Traveloka

Satu perkara menarik tentang tempahan dengan Traveloka ni ialah ....

Bayaran Ansuran 0% EzyPay Maybank

Anda boleh bercuti di hotel best-best dan bayar secara ansuran! Bayar ansuran samada tempoh 6 bulan atau 12 bulan.
Bayar ansuran untuk bercuti dengan Traveloka


Dengan syarat, anda perlu ada kad kredit Maybank. Kad kredit lain .. huhu .. nampaknya tak berapa laku di Traveloka .. keh keh keh.

Untuk buat tempahan segera, boleh terus ke link berikut -
Traveloka August 2018 Promotion

Kod kupon hotel: STAYINVOLVE 
Kod kupon penerbangan: FLYINVOLVE

Apalagi kawan-kawan .. jomlah pergi bercuti, tengah harga petrol yang masih kekal lagi ni...huhu. Nak tunggu turun .. memang lambatlah lagi. Lagipun, tak salah buat tempahan awal untuk hotel dan penerbangan dengan Traveloka ni ... agak-agak tak jadi, boleh refund atau batalkan.

Apa ada hal. Buat tempahan sekarang!

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement