Anda ada kelulusan profesional dalam bidang penjagaan diri, kesihatan atau mungkin pakar motivasi? Ada peluang untuk anda melakukan kerja sambilan dengan mendaftar di Caregiver. Ada tahu apa itu Caregiver tak? Jika nak tahu, boleh baca post saya ini selengkapnya.

Peluang Kerja Sampingan Untuk Golongan Profesional Kesihatan

Ok. Ini satu peluang untuk mereka yang punyai kelebihan, pengalaman dan kepakaran tertentu bagi disumbangkan kepada masyarakat. Caregiver menyediakan platform ini, bukan setakat mendaftar untuk membantu masyarakat tetapi juga peluang untuk menambah pengalaman selain menjana pendapatan sampingan.
Peluang Kerja Sampingan Untuk Golongan Profesional Kesihatan


Kumpulan Caregiver, adalah sebuah syarikat yang memberikan servis penjagaan (caregiving) dan perkhidmatan kesihatan beribu-pejabat di Singapura. Perkhidmatan disediakan diberikan kepada individu dan juga perniagaan, samada yang diinsuranskan mahupun atas pembiayaan sendiri.

Ia sebuah peluang kerja sambilan untuk golongan profesional yang mahu mencari pengalaman berkhidmat sebagai freelancer dalam bidang kepakaran mereka.

The Group transforms the way care is delivered to people and communities.
CaregiverAsia, the main Asian entity of the Group, is award-winning and connects Careseekers with professional freelance Caregivers via its user friendly online platform for Asia, providing 24/7 care services.

Kumpulan Caregiver semakin berkembang di peringkat antarabangsa, malahan kewujudannya mula amat dirasai di Malaysia dan juga Amerika Syarikat.

Ia menyediakan servis penjagaan kesihatan secara profesional di rumah untuk mereka yang memerlukan di rumah, seperti servis doktor dan jururawat persendirian, pengasuh profesional di rumah, penjaga warga emas dan banyak lagi.

Ia juga menyediakan khidmat profesional kepada syarikat seperti klinik swasta, hospital swasta, klinik persendirian, syarikat petroleum dan gas, syarikat pembinaan dan seumpamanya.

Peluang Kerjaya Sebagai Profesional Kesihatan

Peluang Kerja Sambilan Sebagai CareGiver
Peluang kerja sampingan atau sambilan dengan Caregiver melibatkan profesional serta pakar dalam bidang berikut:
  • Doktor perubatan
  • Jururawat terlatih
  • Tenaga pengajar dalam bidang kesihatan
  • Technician perubatan
  • Pakar fisioterapi
  • Pakar terapi
  • Pakar diet 

Cara Mendaftar Dengan Caregiver

Jika anda ada kelayakan, pengalaman dan memang pakar dalam bidang penjagaan kesihatan, bolehlah mendaftar secara percuma dengan Caregiver ini.
Cara daftar kerja sampingan sebagai profesional kesihatan
Apa yang perlu anda lakukan ialah:
  1. Daftar menerusi link diberikan ini - https://invol.co/claakx
  2. Isi butiran peribadi mengenai diri anda.
  3. Isi butiran pengalaman dan kepakaran anda.
  4. Nyatakan negeri/negara untuk anda berikan khidmat profesional anda
Mereka yang masih lagi belajar dalam bidang atau jurusan berkaitan penjagaan kesihatan seperti kedoktoran dan juga kejururawatan pun boleh mendaftar dengan Caregiver ini.

Menarik bukan?

Anda bukan setakat berpeluang untuk tambah income sedia-ada tetapi juga menambah pengalaman dalam kerjaya, selain dapat memberikan sumbangan yang lebih kepada masyarakat, tidak terhad di tempat kerja anda sahaja.

Ini peluang.

Daftar segera di pautan ini - https://invol.co/claakx

Untuk mereka yang mungkin memerlukan golongan profesional ini untuk penjagaan kesihatan lebih baik, samada di rumah atau di tempat kerja (organisasi), boleh juga daftar di pautan di bawah (klik imej).

Perkhidmatan penjagaan kesihatan untuk warga emas, orang kurang upaya, termasuklah juga perbidanan.

Saya ucapkan semoga berjaya.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. kalau mereka rajin ...

    memang mahu juga kerja sampingan ini..

    biasalah mahu berbakti dan kepuasan bekerja

    BalasPadam
  2. banyak je peluang kerjaya sebenarnya tapi yang menganggur pon banyak sekarang kan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement