Mesin basuh rosak? Nak TV skrin besar? Mencari laptop baru? Atau anda mahu ganti smartphone lama anda? Rebut peluang dalam kempen promosi Electronics Big Savings daripada 11th Street. Promosi dengan menawarkan kupon bonus sehingga RM100 ini berlangsung dari 13 hingga 19 Julai 2018.

Rebut Kupon Bonus Sehingga RM100 dari 11th Street dalam Electronics Big Savings

Ada tiga bonus kupon disediakan untuk pelanggan yang ingin bershopping online di 11th Street. Anda boleh pilih samada mahu gunakan bonus kupon bernilai RM15, bonus kupon RM50 atau rebut peluang untuk gunakan bonus kupon bernilai RM100.
Promosi 11th Street - Electronics Big Savings
Promosi ini merupakan kempen singkat untuk barangan dan produk elektronik yang dijual di 11th Street. 11th Street menawarkan pelbagai produk pada harga diskaun menarik hanya untuk 7 hari bermula 13 Julai 2018.

Cara Nak Dapatkan Kupon Bonus 11th Street

Untuk mendapatkan kupon bonus sehingga RM100 ini, anda perlu login dahulu ke 11th Street di sini - http://invol.co/cl9w48

Kemudian pilih mana-mana kupon bonus yang disediakan, iaitu RM15, RM50 dan juga kupon bonus RM100 seperti tertera di bawah.
Promosi 11th Street - Electronics Big Savings


Setiap kupon untuk pelanggan adalah unik, dan kupon-kupon bonus ini akan refresh setiap tengah malam. Bila dah dapat kupon bonus ini, anda boleh menggunakan untuk hari tersebut sahaja setelah anda muat-turun kupon.

Anda dibenarkan untuk download maksima 3 kupon untuk satu login. Kalau anda login dengan dua akaun berbeza (ikut email), maka anda boleh muat turun sehingga 6 kupon bonus maksima!! Uhh boleh jimat banyak ni untuk promosi Electronics Big Savings.

Kena ingat, kupon ini tak boleh digunakan untuk store lain, cuma untuk pembelian produk mobile dan electronisc sahaja ye.

Produk-produk yang berada dalam 'Special Promotion' tak boleh gunakan kupon bonus ni.

Aha, jadi nak gunakan kupon bonus ni, kena ikut terma dan syarat yang dah ditetapkan.

Mobile and Home Electronics Big Savings

Jika teringin nak jenguk tawaran yang diberikan, jangan lupa terus ke SINI. Download segera kod kupon yang disediakan, dan mula bershopping dengan bijak.

Selamat membeli-belah ... huhu.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement